Ja blir vel ikke helt det samme når en har solgt lc'ene og gått bort å kjøpt seg sånt noe:
Hevinga ja på ''Bestemor'' sto det skikkelig slitne originalfjører bak, og OME forran. spiralene vet jeg egentlig ikke noe om da de fulgte med bilen. de hevet noe men målte vel egentlig aldri hvor mye. men kombinasjonen av slitte blader og spiral bak gjorde det til en behagelig bil å kjøre. og ga god flex
på ''bestefar'' mener jeg det sto et hevesett som skulle heve 2-3'' og vi satte på ca 3'' ''bodylift'' båtruller fra biltema... anbefaler absolutt ikke det siste! men var vel ung og dum den gangen... det var jo å løsne karroserifester og løfte opp å sette i klossene og lengre bolter samt forlenge styrestaget og strekke litt i bremserør hvis jeg ikke husker helt feil. Men det er veldig mye bedre å kappe plass enn en slik løsning!
Irok dekka var helt ubrukelige på veien, og råe i skogen, goodyear var gode å kjøre på

de tok nok i endel , men brydde meg egentlig aldri om det

de ligger forresten i garasjen ennå
Bj ble det nok aldri gjort noe mere med, den var litt som kjerringa: så grei ut på overflaten, men under overflaten var det en helt annen historie... ''exen'' hennes klarte å rase motoren før de kasta den...