NLCK Trøndergarasjen!

Info om alle møter uten offroad kjøring

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
JanP
Ble med: tor des 11, 2008 8:25 pm
Lokasjon: Trondheimregionen

Re: NLCK Trøndergarasjen!

Innlegg av JanP »

God ettermiddagg alle eiere av LC i Trøndelag med omegn. Mange eiere av LC som er på forumet her som ikke er å se på møtene, men døra er åpen åpen (som oftest da) ved 18-tiden.

Nå er det torsdag og intet er bedre enn et treff med kaffe og problemløsning.
Kan noen sende ut en SMS som i gode gamle dager for en liten påminnelse om treff.

Og sørge for at det stiller noen som kan låse opp hadde vært kjekt også. Takk! :D
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
JanP

Innlegg av JanP »

Tar med en nylaget sjokoladekake, om det frister noen å komme i kveld. :D
N-t lar seg nok friste fra Levanger vet jeg..
Brukeravatar
n t
Ble med: ons jun 25, 2008 10:38 pm
Lokasjon: Skaga. Nærøy. Nord-Trøndelag. Norge

Innlegg av n t »

Sjokoladekake frister veldig, så starter nok turen ganske straks nå. :D
Stig
HZJ75 Pick-up
Hdj80
JanP

Innlegg av JanP »

Tenkte å ta me bare halve kaka, men siden du kommer så vurderer jeg å ta med hele.Bilde

Og du har jo en lang vei hjemover også, greitt å ha noe å bite i på hjemveien Bilde
Brukeravatar
n t

Innlegg av n t »

I morgen er det torsdag. :shock:
Ikke hvilken som helst torsdag, men:
Det Er Første Torsdagen I Mars 2015. :D
Hva betyr det? :?:
Jo det skal jeg fortelle deg!!! :!:
Det, min gode mann (eller dame), det betyr at det atter en gang er møte i Trøndergarasjen!!! :mrgreen:
Når den lille viseren står på tallet 6, og den store på 12, da er jeg, og du, og alle de andre klare til kaffedrikking, prat, og kanskje litt dekksparking.

Et lite forsøk på humor. Ingen lattergaranti!
Stig
HZJ75 Pick-up
Hdj80
Annordli
Ble med: søn mar 01, 2009 10:22 pm
Lokasjon: Trondheim

Innlegg av Annordli »

Hei.

Jeg tenkte å ta meg en tur... Hvor er det?
2007 LC 120 AT 35" tte
2005 LC 120 31" - Solgt
1986 LJ 70 33"- Solgt
1986 LJ 70 36"- Solgt
JanP

Innlegg av JanP »

Det er på veien inn til Estenstad.
Om du ringer på mobil 45 417507 litt før 1/2 6 eller rundt der så skal jeg forklare.

Men det står også tidlig i tråden, skal se om jeg finner det.

Legg merke til musepekeren på kartet under her, ca midt på høyresiden av kartet. I svingen kjører du forbi den store gården på venstre side, så er det en bratt vei ned som går rundt låven og bak gården. Og der ser du forhåpentligvis en del cruisere. Det gule øverst i venstre hjørnet på kartet er avkjøringen ved Moholt på omkjøringsveien.

Velkommen!

//Jan P

Bilde
Brukeravatar
mikke
Ble med: man des 06, 2004 10:14 pm

Innlegg av mikke »

JA - konkrete planer om en tur! Stig har jo satt opp en agenda som absolutt faller i smak! (Skal vi ta dekksparkinga først, så er vi ferdig med det?)
Adressen er vel "bak Estenstadsveien 42".
Edit: ser at Jan slo meg med hele 14 minutter på kart..
Vedlagte filer
image.jpg
image.jpg (109.35 KiB) Vist 9513 ganger
Mikael
LJ73
Annordli

Innlegg av Annordli »

Takker.
2007 LC 120 AT 35" tte
2005 LC 120 31" - Solgt
1986 LJ 70 33"- Solgt
1986 LJ 70 36"- Solgt
JanP

Innlegg av JanP »

mikke skrev:Skal vi ta dekksparkinga først, så er vi ferdig med det?
Ser at det blir en 35" AT i kveld, skulle vel være greie dekk å bryne seg på det. Og kanskje Jan Olav kommer med bilen etter havariet, så har vi enda større dekk å sparke i..
Brukeravatar
n t

Innlegg av n t »

Da har vi gjennomført kveldens møte, og for å bevise det, har jeg tatt et par bilder :D
7 stykker møtte opp.
Her er 5 av de:
IMAG0223.jpg
IMAG0223.jpg (205.81 KiB) Vist 9479 ganger
Den sjette var Anja, den absolutt ivrigste av oss alle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IMAG0224.jpg
IMAG0224.jpg (131.79 KiB) Vist 9479 ganger
Og jeg befant meg bak kameraet
Stig
HZJ75 Pick-up
Hdj80
Brukeravatar
n t

Innlegg av n t »

Forøvrig har vi funnet ut at neste møte egentlig skal være 2. april. Det passer litt dårlig siden det blir skjærtorsdag...
Vi ble derfor enige om at neste møte heller blir torsdag 9. april :!:
Stig
HZJ75 Pick-up
Hdj80
JanP

Innlegg av JanP »

n-t skrev:Forøvrig har vi funnet ut at neste møte egentlig skal være 2. april. Det passer litt dårlig siden det blir skjærtorsdag...
Vi ble derfor enige om at neste møte heller blir torsdag 9. april :!:
Det er OK, stig. Men jeg vil foreslå at vi flytter medlemsmøtet til St. Olavs sykehus. Skal redegjøre om hvorfor.
-Fikk for et par timer en SMS fra en av våre ivrige medlemmet. Forrige uke ble han rammet av hjertestans, og kom til seg selv 2 dager senere. Alt ser ut til å gå bra, men veien tilbake kan bli lang. Men takket være samboer så var AMK på stedet på få minutter, og hjertet kom i gang etter 20 minutter.
Som han skriver selv; har full førlighet i armer og går selv uten støtte. Og han blir på sykehuset et par uker til, og hvis så så kan det hende at han blir der torsdag den 9. Og da er det en naturlig gest at vi flytter på medlemsmøtet neste måned. (Håper egentlig at han er utskrevet og at møtet holdes der vi pleier å møtes! :D ).

Håper at det ikke spekuleres så mye om dette. Skal nok innom sykehuset snart, om han klarer å ta imot et lite besøk.

Dessverre er det ikke gitt at vi alle kan kjøre våre kjære LC'er i morgen. Sykdom eller andre ting kan skje når man minst aner det. Kanskje bør vi stoppe opp og tenke oss litt om, og sette pris på de muligheter vi har, og at de av oss som har ei god helse verdsetter det. Det er fort gjort å glemme det i hverdagen. Men mange har også erfart det og har lært seg å sette litt mere pris på god helse og ikke utsette ting til i morgen. Opplev heller det man kan i dag, og ikke ta det for gitt at livet er enkelt og bekymringsfullt.

Jeg har erfart for et par år siden hvor dramatisk fort ting kan skje, og takket være en kort vei til sykehuset med lite trafikk midt på natta så gikk det bra for min kjære. Men midt oppe i 2 brå sykehusopphold så kom det også mye godt ut av det. Og ikke minst så ser en hvor utrolig viktig at man har noen som er der når man trenger det. Selv om det betydde en stor inntekstnedgang så var det ikke noe alternativ. Liv og helse går foran. Så får man heller la være å kjøpe "ting" eller pryler til hus og hjem. Døde ting som sjelden gir så mye livskvalitet.

Så til deg som leser dette: ta en tur som du har tenkt å gjøre så snart du har mulighet. Lev livet nå. Og ikke utsett viktige ting. Og husk at det er noen rundt deg som også er der.

//Jan Petter
JanP

Innlegg av JanP »

Denne månedens møte blir å holde på vanlig sted, til vanlig tid.

Kan si at han som jeg skrev om over er utskrevet fra St. Olavog det ser ut til å gå bra. Mere er ikke å si akkurat nå.

Skal se om jeg får til en liten kake, men ikke helt avklart enda. For det er ikke jeg som baker, så da må konditoren kalles inn.

//JanP.
Brukeravatar
Makarov
Ble med: søn feb 01, 2015 12:48 pm

Innlegg av Makarov »

Hmmm, er det sjangs for at et blodferkst medlem (som ikke får henta LC'n før i neste uke) kan svinge innom i morgen?
Thomas

Der skal Kugle til en Thrønder

LC 150 - 2013-modell

Garasjetråd
JanP

Innlegg av JanP »

Joda, det er bare å komme. Kl18. Velkommen!
Brukeravatar
n t

Innlegg av n t »

Makarov skrev:Hmmm, er det sjangs for at et blodferkst medlem (som ikke får henta LC'n før i neste uke) kan svinge innom i morgen?
Selvsagt kan du komme :!: Med eller uten bil spiller ingen rolle, bare interressen er der :!:
Stig
HZJ75 Pick-up
Hdj80
Brukeravatar
olem60
Ble med: tor mai 13, 2004 8:43 am
Kontakt:

Innlegg av olem60 »

Hmm.. er vel et par-tre år siden sist, men mulig jeg kommer en tur, har en pc med 1000 bilder uredigert i fra island i mars med Dreki hilux 6x6 44"og lc120 46" :shock: mulig det er intresse for litt bilder i fra den turen.. er det prosjektor å kabel der? eller noen som kan ta med..
Annordli

Innlegg av Annordli »

Jeg kommer.
Blir kult å se bilder fra skikkelig kjøring på islands:)
2007 LC 120 AT 35" tte
2005 LC 120 31" - Solgt
1986 LJ 70 33"- Solgt
1986 LJ 70 36"- Solgt
JanP

Innlegg av JanP »

olem60 skrev:Hmm.. er vel et par-tre år siden sist, men mulig jeg kommer en tur, har en pc med 1000 bilder uredigert i fra island i mars med Dreki hilux 6x6 44"og lc120 46" :shock: mulig det er intresse for litt bilder i fra den turen.. er det prosjektor å kabel der? eller noen som kan ta med..
Spennende, det er ikke ofte vi får se bilder fra en slik tur. Det blir nok en höjdare!

Tror det er prosjektor der som er ok, vi har jo hatt noen fremvisninger på skjermen.

Skal prøve å sjekk ut det.

NB: Eplekaken e ferdig. Satser på at noen har en ubrukt boks med sprutkrem som trenger å bli brukt...
NB:Kaffe er det visst dårlig med for tiden, så kanskje lønner det seg å fylle opp før man kommer.
Svar

Tilbake til «Møter»