NLCK Trøndergarasjen!
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: NLCK Trøndergarasjen!
Snakket nettopp med Birger Thoresen i NLRK om videokanon. Den var i bruk og funket rett før påske, så det skulle det vel være OK for en helaften!
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
Blir desverre ikke så jeg rekker å komme, er på aure å reparerer ett hyttetak.. Bli litt vanskelig å rekke å komme til 18.00.?? Det var jo som fan...
Blir det møte i morgen?
Regner absolutt med det. Det er jo tross alt første torsdagen i måneden, dagen alle trøndere med respekt for seg selv ser fram til.
Når det er sagt er jeg litt usikker på om jeg rekker å komme selv...

Når det er sagt er jeg litt usikker på om jeg rekker å komme selv...
Jeg har tenkt meg en tur i alle fall.
Skal se om jeg får med meg noen bilder fra Fraser Island i Australia, og fortelle litt fra turen.
Skal se om jeg får med meg noen bilder fra Fraser Island i Australia, og fortelle litt fra turen.
Flott oppmøte, og tror folk likte litt presentasjon fra Australia Turen med Never before shown pictures og Off Road kart over Fraser Island! God stemning og mye Land Cruiser prat. 2,5 time gikk fort! 

- Vedlagte filer
-
- image1.jpg (1.28 MiB) Vist 8205 ganger
-
- image2.jpg (1.47 MiB) Vist 8205 ganger
-
- image3.jpg (1.35 MiB) Vist 8205 ganger
Noen medlemmer av Trøndergarasjen som har tenkt seg til Landstreffet? Har vurdert det, og er nesten sikker på at jeg drar, men det hadde vært kjekt om flere fra trønderland drar dit.
Vurderer det sterkt jeg også - men ser at det er vanskelig å komme avgårde før fredags ettermiddag..
Nå er jeg ikke medlem av "trøndergarasjen" men kanskje jeg kan slå følge uansett
Nå er jeg ikke medlem av "trøndergarasjen" men kanskje jeg kan slå følge uansett

2001 LC 90, 163hk D-4D
Min Garasje
Min Garasje
Ja, selvsagt kan du det. Nå er jeg ikke 100% sikker, men selv antar jeg at jeg drar tidlig torsdag. Men kanskje noen andre er interresert i å dra fredag?znyp skrev:Vurderer det sterkt jeg også - men ser at det er vanskelig å komme avgårde før fredags ettermiddag..
Mange som har tenkt seg på møte nå på Torsdag?
Jeg kommer
Jeg kommer

Reiser opp til Folldal på torsdag.
Skal se om jeg får kjørt en strekning i fjellet, som jeg ikke har fått fullført enda, i området mellom Folldal og Aldval vestfjell. Og kanskje kopiere den over for å friste til en helt fantastisk tur lørdag under LT2016, det er flere mil i et område som bare er helt fenomenalt. Om det fortsatt er interesse for dette lokalt da, eller om vi skal glemme dette for godt.
Har et nytt overnattingssted med et tjuetalls hytter, halvparten med dusj/toalett, samt stor camping og restaurant med eget møtelokale. Camperer der selv, og tror vi skal komme greitt ut med priser. Bedre prier enn det som jeg har nevnt tidligere i Planleggingstråden i allefall.
Håper at det kan friste med en tur i det området i sørvest for Folldal som dette bildet viser:
Et bbilde fra et område i nærheten, Dørålseter, 15 km sør for Folldal og 12 km vest:
Skal se om jeg får kjørt en strekning i fjellet, som jeg ikke har fått fullført enda, i området mellom Folldal og Aldval vestfjell. Og kanskje kopiere den over for å friste til en helt fantastisk tur lørdag under LT2016, det er flere mil i et område som bare er helt fenomenalt. Om det fortsatt er interesse for dette lokalt da, eller om vi skal glemme dette for godt.
Har et nytt overnattingssted med et tjuetalls hytter, halvparten med dusj/toalett, samt stor camping og restaurant med eget møtelokale. Camperer der selv, og tror vi skal komme greitt ut med priser. Bedre prier enn det som jeg har nevnt tidligere i Planleggingstråden i allefall.
Håper at det kan friste med en tur i det området i sørvest for Folldal som dette bildet viser:
Et bbilde fra et område i nærheten, Dørålseter, 15 km sør for Folldal og 12 km vest:
Flere bilder fra området, ikke fra den mest utfordrende delen, men det som har best utsikt:
Stien i nedre venstre hjørne er starten på en setervei som ender opp i Plassen nordvest for Alvdal:
Denne stien sees på høyre billedkant, langt nede, og går mellom vannene (blir en ok hyttevei etterhvert) før den kommer inn på veien som starter i Plassen og går vestover mot blant annet Reinsli: Siste meterne på vestsiden av Reinsli taubanestasjon, ca 1035 moh: På Reinsli:
Stien i nedre venstre hjørne er starten på en setervei som ender opp i Plassen nordvest for Alvdal:
Denne stien sees på høyre billedkant, langt nede, og går mellom vannene (blir en ok hyttevei etterhvert) før den kommer inn på veien som starter i Plassen og går vestover mot blant annet Reinsli: Siste meterne på vestsiden av Reinsli taubanestasjon, ca 1035 moh: På Reinsli:
Jeg har tenkt meg en tur jeg ihvertfall. Er klar for å diskutere litt skuffer. I den forbindelse skulle jeg gjerne ha hatt en link til de skinnene du kjøpte til skuffene du bygde, var det på Ebay?baa skrev:Mange som har tenkt seg på møte nå på Torsdag?
Jeg kommer
Hører rykter om at lr-folkene ser seg om etter nye lokaler grunnet økning i leia? Noen som vet mere?
HDJ100-03 manuell 7s
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
(X LJ70, Corolla, Avensis, 2*Previa, SpaceWagon, XL7, Avensis Verso, Verso)
Garasje viewtopic.php?f=37&t=20175
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
(X LJ70, Corolla, Avensis, 2*Previa, SpaceWagon, XL7, Avensis Verso, Verso)
Garasje viewtopic.php?f=37&t=20175
Makarov skrev:Jeg har tenkt meg en tur jeg ihvertfall. Er klar for å diskutere litt skuffer. I den forbindelse skulle jeg gjerne ha hatt en link til de skinnene du kjøpte til skuffene du bygde, var det på Ebay?baa skrev:Mange som har tenkt seg på møte nå på Torsdag?
Jeg kommer
Kan anbefale www.gsf-promounts.com/ulf-hd-d-52-103-kg-pair/ . Se garasjen min (Aurstad) for bilder. Bestilte 900mm versjonen.
630 kr stykket og bare 230 kr i frakt ifra England.
2001 LC 90, 163hk D-4D
Min Garasje
Min Garasje
Hvor mange av dere trønderne kommer på landstreffet? har vært få av dere de siste åra
Tidligere så kom dere jo i en stor kolone. På tide dere setter en ny rekord

Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
Jeg har meldt meg på, så jeg kommer (hvis ikke noe galt skjer med meg eller bilen da). Jeg har spurt både her og på facebook om det er fler, men eneste som har svart var znyp.JanK 55 skrev:Hvor mange av dere trønderne kommer på landstreffet? har vært få av dere de siste åra![]()
Fint du kommer Stig, gleder meg til å treffe deg igjen. Vi håper jo på at dere dukker opp flere da.n-t skrev:Jeg har meldt meg på, så jeg kommer (hvis ikke noe galt skjer med meg eller bilen da). Jeg har spurt både her og på facebook om det er fler, men eneste som har svart var znyp.JanK 55 skrev:Hvor mange av dere trønderne kommer på landstreffet? har vært få av dere de siste åra![]()
Er jo kult når dere kommer

Jan K.
Det nærmer seg første torsdag i måneden med stormskritt. Er det dags for et møte, eller er det fortsatt feriemodus?