Det var feriemodus i juli ihvertfall, da møtte bare jeg og Roall. Jeg regner med å dukke opp ca 1815-1830 når barnevakta finner det for godt å dukke opp...Makarov skrev:Det nærmer seg første torsdag i måneden med stormskritt. Er det dags for et møte, eller er det fortsatt feriemodus?
NLCK Trøndergarasjen!
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: NLCK Trøndergarasjen!
HDJ100-03 manuell 7s
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
(X LJ70, Corolla, Avensis, 2*Previa, SpaceWagon, XL7, Avensis Verso, Verso)
Garasje viewtopic.php?f=37&t=20175
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
Da kommer jeg en tur.
Stiller med litt lett servering (rester etter et vaffelselskap på jobb i dag).
Stiller med litt lett servering (rester etter et vaffelselskap på jobb i dag).

NAF World RX of Norway
Hei alle trøndergarasjegutter og jenter, og venner og kjente og ukjente.
Neste helg 21-23/8 braker det løs på Lånke med VM i Rallycross.
Det er påmeldt 46 Supercars, og 95 deltagere totalt.
NAF er tittelsponsor, og arrangør er NAF Motorsport Trøndelag med alle Trønder-NAF avdelingene i ryggen.
Vi har fortsatt behov for funksjonærer til ytre-sikkerhet/publikums-vakter. (Vi mangler også noen få assistenter til teknisk)
Hva kan vi tilby?
Gratis inngang på hele stevnet.
Gratis DDE konsert lørdag kveld.
Mat og drikke under hele stevnet.
Kule T-shirts
Og den æren det er å være med å arrangere et VM!
Hvis du har lyst til å være med å bidra, ikke nøl med å ta kontakt!
Mvh
Jan Olav Haarsaker
tlf.415 00 001
epost: jan@hellrx.com
Hei alle trøndergarasjegutter og jenter, og venner og kjente og ukjente.
Neste helg 21-23/8 braker det løs på Lånke med VM i Rallycross.
Det er påmeldt 46 Supercars, og 95 deltagere totalt.
NAF er tittelsponsor, og arrangør er NAF Motorsport Trøndelag med alle Trønder-NAF avdelingene i ryggen.
Vi har fortsatt behov for funksjonærer til ytre-sikkerhet/publikums-vakter. (Vi mangler også noen få assistenter til teknisk)
Hva kan vi tilby?
Gratis inngang på hele stevnet.
Gratis DDE konsert lørdag kveld.
Mat og drikke under hele stevnet.
Kule T-shirts
Og den æren det er å være med å arrangere et VM!
Hvis du har lyst til å være med å bidra, ikke nøl med å ta kontakt!
Mvh
Jan Olav Haarsaker
tlf.415 00 001
epost: jan@hellrx.com
Vi forsøker å flytte neste ukes møte til Onsdag 2.9
Tiden blir den samme, men vi må forsøke å finne et nytt møtelokale frem til da. Det må bli en plass det serveres kaffe, så gode forslag taes gjerne i mot!

Tiden blir den samme, men vi må forsøke å finne et nytt møtelokale frem til da. Det må bli en plass det serveres kaffe, så gode forslag taes gjerne i mot!

Foreslår Tokyo Prince hotel, så kan jeg også bli medbaa skrev:Vi forsøker å flytte neste ukes møte til Onsdag 2.9![]()

HDJ100-03 manuell 7s
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
Supra Mk3 (lekebil)
eGolf (kone/bybil)
CX-5 (L-bil)
På siste møte ble vi enige om å forsøke Viva Italia på Moholt. Ligger på andre siden av Strinda Dyreklinikk, som har adresse Vegamot 3.
Se om denne lenken virker:
https://www.google.no/maps/place/Viva+I ... e1ff169721
Se om denne lenken virker:
Senest rettet af JanP ons okt 07, 2015 7:28 pm, rettet i alt 1 gang.
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
Da forsøker vi det! 18:00 på viva Napoli Moholt ikveld!
Jeg kommer.
I forbindelse med at vår avdeling har sagt ja til å stå for avviklingen av NLCK's landstreff 2016 ( LT16) så skal noen av oss reise opp til Folldal lørdag førstkommende (den 26 sept.). Avreise fra hvor er ikkke bestemt enda, men Bård jobber for å få låne en bil fra Toyota Hell Bil.
Den blir nok muligens full, men det er andre som har signalisert at de kan tenke seg å bli medo g muligens slå seg sammen og ev. kjøre en bil til. Og avreise bør bli rundt 0900-0930, da det er en tur på ca 3 timer hver vei. De som ev vil bli med kontakter meg, se nr under, eller Bård.
Jeg har i styremøte informert om at vi skal ta denne turen på lørdag, og blir vi ikke enige om at stedet er passende for å avvikle LT16 så går vi til andre alternativer.
Stedet som jeg mener passer godt til avvikling av LT16 er en campingplass 10 km vest for Folldal, mot Hjerkinn. Jeg camperer i dette området, og på mine mange turer i området mellom Folldal og Alvdal (sør for Grimsbu og på sørsiden av elva Folla er det flotte fjellområder for å avvikle utflukter i et ikke alt for krevende terreng, men med gode muligheter for sosiale aktiviteter og grilling etc.
Styrer ønsker en snarlig tilbakemelding om hvilket sted som velges, og forhåpentligvis faller området i smak blant andre av medlemmene. Men vi har andre og gode alternativer, så et LT16 skal det bli.
Jeg kan best treffes på 401 nul null 315. (Nytt nr:)
//Jan Petter
Noen bilder fra området:
Den blir nok muligens full, men det er andre som har signalisert at de kan tenke seg å bli medo g muligens slå seg sammen og ev. kjøre en bil til. Og avreise bør bli rundt 0900-0930, da det er en tur på ca 3 timer hver vei. De som ev vil bli med kontakter meg, se nr under, eller Bård.
Jeg har i styremøte informert om at vi skal ta denne turen på lørdag, og blir vi ikke enige om at stedet er passende for å avvikle LT16 så går vi til andre alternativer.
Stedet som jeg mener passer godt til avvikling av LT16 er en campingplass 10 km vest for Folldal, mot Hjerkinn. Jeg camperer i dette området, og på mine mange turer i området mellom Folldal og Alvdal (sør for Grimsbu og på sørsiden av elva Folla er det flotte fjellområder for å avvikle utflukter i et ikke alt for krevende terreng, men med gode muligheter for sosiale aktiviteter og grilling etc.
Styrer ønsker en snarlig tilbakemelding om hvilket sted som velges, og forhåpentligvis faller området i smak blant andre av medlemmene. Men vi har andre og gode alternativer, så et LT16 skal det bli.
Jeg kan best treffes på 401 nul null 315. (Nytt nr:)
//Jan Petter
Noen bilder fra området:
BUMP'er denne, om det er noen som vil være med på lørdag. Ring meg eller Bård, mitt nr står i forrige påost. Mere info kommer på fredag, får se om vi kan låne bil fra Hell Bil, noe som avklares av Bård i løpet av imorgen, fredag. Trivelig om vi kan bli flere!
//Jan Petter
//Jan Petter
Da blir det tur til Folldal i morgen! Hell bil Trondheim (nå Bilia) har stilt en 150 2015 GX med full pakke for disposisjon til NLCK! TEMS, CRAWL, Sperre også på bakaksling, soltak osv osv. Blir en tur til fjells i morgen!
Avreise fra Klett 08:30
Bilder av Crew og bil kommer

Bilder av Crew og bil kommer

Kjempetur med JanP i dag! må si at 150 GX med TEMS, CRAWL og sperrer er en flott turbil på dårlig veier! Ble 40 mil bak rattet i dag, og en herlig dag til fjells!
2015 modell 150 tar seg bra ut i terrenget..
Enjoy some pictures
2015 modell 150 tar seg bra ut i terrenget..

Enjoy some pictures
- Vedlagte filer
-
- IMG_3085.jpg (410.04 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3090.jpg (348.5 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3131.jpg (613.79 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3136.jpg (963.12 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3153.jpg (714.58 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3173.jpg (485.27 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3177.jpg (511.26 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3180.jpg (278.17 KiB) Vist 9166 ganger
-
- IMG_3182.jpg (419.75 KiB) Vist 9166 ganger
Som taget ur salgsbroschyren
. Fina bilder. Jag kommer gärna på besök dit på LT2016. Hur såg resten av platserna ut?

Mvh
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Takk for det Jon!
Håpte siklefaktoren skulle bli høy, og med slike motiver er det jo ikke vanskelig å få til gode bilder. Mon tro om et par av disse er kandidater til Kalenderen for neste år?
Du finner flere bilder fra området under planleggingstråden for LT2016.

Du finner flere bilder fra området under planleggingstråden for LT2016.
Bildene så veldig bra ut!
Dumt at det ble for travelt for meg til at jeg kunne slenge meg med, men sånn er det.
Blir det noe møte i morgen, eller blir det neste torsdag?
Evt har vi blitt enige om noe møtested?
Dumt at det ble for travelt for meg til at jeg kunne slenge meg med, men sånn er det.
Blir det noe møte i morgen, eller blir det neste torsdag?
Evt har vi blitt enige om noe møtested?
Vi har, om ikke det er skrevet tydelig her, blitt enige om å fortsette med møter på onsdager fremover, og på stedet som er beskrevet over her, på Moholt. Viva Napoli.
Lenke er her:
Men om vi fraviker det neste uke slik at Bård også kan bli med skal vi annonsere. Men ikke noe møte i morgen, slik vi vel ble enige om for en mnd siden. Bård kommer hjem på torsdager, og vi har sett på stedet som vi ev kan avvikle Landstreffet på neste år. Derfor mener jeg vi kan ta møtet på neste torsdag. Blir litt forvirrende da vi mistet lokalet, men vi får prøve å ikke flytte det for mye.
Skal prøve å få noen til å sende ut SMS i forkant, slik at det ikke blir for mye forvirrring. Men jeg har ikke tilgang til telefonnr, slik at jeg ikke kan sende ut noe til medlemmene.
Lenke er her:
Men om vi fraviker det neste uke slik at Bård også kan bli med skal vi annonsere. Men ikke noe møte i morgen, slik vi vel ble enige om for en mnd siden. Bård kommer hjem på torsdager, og vi har sett på stedet som vi ev kan avvikle Landstreffet på neste år. Derfor mener jeg vi kan ta møtet på neste torsdag. Blir litt forvirrende da vi mistet lokalet, men vi får prøve å ikke flytte det for mye.
Skal prøve å få noen til å sende ut SMS i forkant, slik at det ikke blir for mye forvirrring. Men jeg har ikke tilgang til telefonnr, slik at jeg ikke kan sende ut noe til medlemmene.
- christianmindrebo
- Ble med: man nov 25, 2013 3:29 pm
- Lokasjon: Blærum - Haslum
NICE! Veldig fine bilderbaa skrev:Kjempetur med JanP i dag! må si at 150 GX med TEMS, CRAWL og sperrer er en flott turbil på dårlig veier! Ble 40 mil bak rattet i dag, og en herlig dag til fjells!
2015 modell 150 tar seg bra ut i terrenget..![]()
Enjoy some pictures
Det er duket for en ny kveld med kaffe, førstkommende torsdag. På samme sted som de to siste ganger, på Viva Napoli på Moholt.
Se ellers link lengre opp for beskrivelse.
Vi har kanskje blitt enige om et sted for avvikling av LT16, men det er ikke avholdt styremøte om dette. Det blir utsatt fra i dag til søndag førstkommende. Men det er bestemt at dette skal skje i regi av Trønderbataljonen, mere info kommer fra Bård og meg.
// Jan Petter
Se ellers link lengre opp for beskrivelse.
Vi har kanskje blitt enige om et sted for avvikling av LT16, men det er ikke avholdt styremøte om dette. Det blir utsatt fra i dag til søndag førstkommende. Men det er bestemt at dette skal skje i regi av Trønderbataljonen, mere info kommer fra Bård og meg.
// Jan Petter
Velkommen til kaffe i morgen, og itj sett heim å trøkk! Møt opp på Moholt imorgen, torsdag. Kaffe og pizza kan kjøpes for den som er sulten. 

- cat_out_of_hell
- Ble med: tor aug 28, 2008 8:32 am
- Lokasjon: Hell i Trønderriket
Ny adresse er notert 
Er stort sett bortreist på jobb når disse møtene finner sted, men håper på å kunne komme neste gang....
LT16 er interessant
- Fint i Folldal 

Er stort sett bortreist på jobb når disse møtene finner sted, men håper på å kunne komme neste gang....
LT16 er interessant

-01 100 AT35 (37") (KCR++, Dana 50/ARB, OME, 15" felg)
-00 90 VX D-4D på 33" (TTE, OME, ARB, Viair)
x-07 120 GX på 32" (TEMS) solgt
Garasjen vår...
-00 90 VX D-4D på 33" (TTE, OME, ARB, Viair)
x-07 120 GX på 32" (TEMS) solgt
Garasjen vår...