Trenger du kjøpe hus da, ser ut som det er passelig fint i den garasjen!?!
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Takk for det! Troopy er tingen! Helt klart!ms sejersen skrev:Godt at se du er blevet troopy ejer igen, Tillykke
Det er en god følese når det brune er borte og det atter er blankt stål du tar i. Langt langt unna proff-nivå såklart men med litt stell kan faktisk en sånn skjerm vare mange år enda. Gjør en innsats nå og får tatt det viktigste og får stabilisert den. Deretter blir det vel småprosjekter jevnt og trutt til evig tid antar jeg.. Har alltid greid å holde Cruiserne mine stabile rustmerssig, handler ofte bare om f.eks å lette på matter og gløtte bak paneler, spraye litt her og der, oljebehandle, følge med ikke la skader få utviklle seg etc...4Springar skrev:yess, veldig bra! Riv av rusta!! Mulig eg skal via Harstad en dag, kansje svinge innom på lc kaffe
Gratulerer med HD J7, blir gøy å se den i helfigur uten krokan, bra jobba! Blir mer og mer overbevist om at jeg også en eller annen gang bør ha HD 7-serie!per_martin skrev:Tar bilen ut i høstsola en av dagene og tar et bilde eller to i helfigur!
per_martin skrev:Ennå litt flikking gjenstår før vi sier oss fornøyd med innsatsen (kosmetisk) på denne sida av nyttår, men må vente litt mens lakksjappa får opp mer lakk. Et par bilder mens vi venter...
Det vil sjølvsagt komme når ting er på plassper_martin skrev: Husk at det kreves grundig FORUM-dokumentasjon!