Då va alt av air bagger tilkoblet. Leker meg litt med plastidip imens jeg venter på monterings detaljene til setene.
Har bestemt meg for å fjerne chrome, siden de fleste biler er orginal og clean så tenker jeg å leke litt med blått og svart.
Får se om jeg hiver meg på lys bøylen også..
Er det noen som har tips til å fjærne lim type svart sika eller lignende?? Det satt jævlig godt på dørhåndtakene når jeg skulle fjerne chrome dekkslene der..hadde vert kjekkt å slippe å lakkere de opp igjen.
Vedlagte filer
Svarte chrome detaljer på bakluka,ble bra syntes jeg med de mørke lyktene og det svarte oppå fangeren.nye diesel stusser venter på å bli montert..
Tek 7 har en spray for å fjerne tape/lim rester. Har funket bra der jeg har prøvd den så langt. Kjøpes der de selger Tek 7 lim/fugemasse. Bare les bakpå at lakken overlever først
mener wuerth har en slik slipe rondell som er beregnet for å ta vekk slike lim reste merker med. ellers så kan en jo prøve multisprayen til INFRA som selges på obs. denne funker i allefall veldig bra når fugemassen er ny.
Til limfjerning bruker jeg Casco limvask.
Selges på litersflasker til ca. 189,- på større maler og byggvareforretninger.
1 liter holder normalt til reklamen på mange biler.
Funker bra og skader ikke lakk eller annet.
De blir koblet ifra pga av varebil ombygging. Ikke alle da self. Det er snakk om gardin airbaggene og de som er integrert i bak setene..de blir da blendet med dummy plugger.
Hei.
Utrolig grom bil du har der!
Par spm bare
Har du montert chip?
Hvorfor ikke ta ecu tuning?
Jeg har på min en kcr boks, ble montert rett før jeg kjøpte den - syns bilen er veldig rask og fin egentlig men kommer til å plukke den av å ta ecu tuning istedet da jeg har veldig god erfaring fra det på andre biler.
Har du noen erfaring på det?
Får da 322hk og 730nm.
09 Land Cruiser V8
11 Land Cruiser 150 37" Arctic Truck X
09 Land Cruiser 120GX Arctic Truck 35" X
08 Land Cruiser 120vx X