@haakonbs: Jeg syns selv at jeg er flink til å bruke opp ting før jeg skifter de, men i dette tilfellet har jeg en lang vei å gå, eller sitte er vel kanskje mer riktig
Skulle noen være i besittelse av et like slitt et så kan mitt "slitte" kanskje hjelpe noen? Fortsatt et par-tre hundre tusen km. igjen etter bildene å bedømme!
I det hele tatt. Skifta glødeplugger på 73`n:

- 001.jpg (1.28 MiB) Vist 13632 ganger
Starta som alltid nesten før den snudde en runde, tilbake i god gammel form med andre ord. Digg.
I anledning jubilantens siste PKK før den regnes som veteran fikk den prøve visningssettet sitt:

- 002.jpg (1.03 MiB) Vist 13632 ganger
Grøsser nedover ryggen men sånn er det bare.
PKK var barnemat for denne karen!

- 003.jpg (1.04 MiB) Vist 13632 ganger
Stolt eier!
Har gått noen runder med hvordan den skal bli og har vel kommet frem til at dagens look er noenlunde sånn jeg vil ha den med noen få endringer. Har faktisk også sjekka med Toyota angående nye dekaler til hele bilen men det lager de dessverre ikke lengere, så nest beste løsning:

- 004.jpg (1.06 MiB) Vist 13632 ganger
Innom noen andre som driver i samme bransje!
Veldig morro å få være med på oppmåling og farge plukking, tilbake til opprinnelig glans!

- 005.jpg (657.23 KiB) Vist 13632 ganger
Eller et steg nærmere er vel mer riktig å si. Får produsert opp to sett replikaer av de originale Turbo stripene, av en eller annen rar grunn så syns jeg svart bil med originale dekaler er litt gromt så da blir det sånn. Hadde noen sagt at jeg skulle velge en sånn løsning for noen år siden hadde jeg rista på huet og ledd, men ting forandrer seg, jeg også tydligvis. Begynner nedplukking av bilen for lakkering i vinter, det er iallefall planen.
En av grunnene til at jeg drista meg ut i saltlakan i dag var for å få den EU godkjent, regner med at det kan være med på å inspirere undertegnede til å ikke gå lei, altså at jeg vet at det bare er å plukke ned, kose seg, lakkere (andre gjør det) montere. Eu godkjent, skilt, veteranstatus og startklar bil er gulrota i andre enden!
Det andre dekal settet skal på en kompis sin 73, regner med at det blir montert på denne siden av jul, skal poste bilder av før og etter.
Skulle noen være intresserte i et dekal sett så kan jeg videreformidle kontakt da disse blir lagret og kan printes ut på forespørsel. Pris tror jeg vi tar på P.M eller telefon