Men vil gjerne vise fram en ting jeg har bygd til hengeren min. Har en helt vanlig Gaupen jeg kjøpte ny i 2005. I 2015 flyttet jeg fra Levanger og litt nordover. Et av flyttelassene så slik ut: Det var de som så mye verre ut enn det.
Sist september skulle jeg kjøre flyttelass ned til Oslo for søstra mi. Jeg bestemte meg for å bygge skaphenger for å få med mest mulig. Har ingen bilder av byggeprosessen, men da vi kom til Oslo så det slik ut: (NB! Ingen Cruiser foran, bare en Avensis) Her har vi begynt å ta ut av hengeren før jeg kom på å ta bilder. Når hengeren var tom demonterte vi skapet: Alle deler passer oppi hengeren, og legger presenningen over. Tok ca 15 minutterå plukke fra hverandre. Klart for turen oppover igjen, 75 mil.
I verdal kjøpte jeg en henger til. Plasserte denne oppå delene til skapet (ingen bilder av dette desverre).
Skapmodulene lagrer jeg i garasjen, som en flatpakke.
I jula tok jeg meg tid til å sage opp en god del paller, for å bruke til ved. Veden måtte fraktes hjem. Da var det på igjen med deler av skapet, halv høyde denne gangen: Forøvrig har jeg bygd om ledningsnettet og lysene på hengeren til Led, så den kan brukes på både 12 og 24 volt uten noen som helst merarbeid. (ekte cruisere har 24 volt-anlegg