2003 telenor

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
skeptisk
Innlegg: 146
Ble med: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Lokasjon: tromsø

2003 telenor

Innlegg av skeptisk »

skal avsted å se på en 2003 model ,5 trinns manuel. er de noe spesielt man skal se etter. uten rust.
kjente feil?
LCwannabe
Innlegg: 11
Ble med: søn apr 10, 2016 9:24 pm

Re: 2003 telenor

Innlegg av LCwannabe »

skeptisk skrev:skal avsted å se på en 2003 model ,5 trinns manuel. er de noe spesielt man skal se etter. uten rust.
kjente feil?
LC 90? Hvis det er eget varmeapparat bak så må du sjekke for rust på rørene. Rust ved innfesting på bakaksel. På toppen av aksling, sjekk om den legger olje.. Det jeg kommer på nå.

Sent fra min D5803 via Tapatalk
Brukeravatar
ole_kristian
Innlegg: 1046
Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
Kontakt:

Re: 2003 telenor

Innlegg av ole_kristian »

LCwannabe skrev:
skeptisk skrev:skal avsted å se på en 2003 model ,5 trinns manuel. er de noe spesielt man skal se etter. uten rust.
kjente feil?
LC 90? Hvis det er eget varmeapparat bak så må du sjekke for rust på rørene. Rust ved innfesting på bakaksel. På toppen av aksling, sjekk om den legger olje.. Det jeg kommer på nå.

Sent fra min D5803 via Tapatalk
Land Cruiser 120 avløste LC90 i 2002, så da er det vel en 120 tenker jeg?
2003 modellen har vel ikke de samme dyseproblemene med motoren som dukket opp et par år senere, så der er det vel bare å sjekke generell tilstand og vedlikehold tenker jeg?

Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
skeptisk
Innlegg: 146
Ble med: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Lokasjon: tromsø

Re: 2003 telenor

Innlegg av skeptisk »

er en 120. med orginal sperre, manuell. byttet scv ventil nylig. ellers godt vedlikeholdt. ramme behandlet med owatrol.
servicer fulgt. hvit av farge. ser bra ut på bildene. skal dra og se på den på fredag.
Svar

Tilbake til «Generelt 12x»