I utgangspunktet syns jeg den bør friseres for å se riktig ut. Men da min er holdt noenlunde original ellers i karrosseriet har jeg sett bort fra det alternativet.
Sånn ser den ut med underdel av frontfanger påsatt: En av ulempene med karrosseriløft er at det unødvendig store gapet mellom den karakteristiske frontplata og fanger blir enda større, derfor valgte jeg å bygge vinsjfeste med en form for bukplate der fangeren i utgangspunktet befinner seg, ny fanger tenkte jeg satt oppå dette igjen.
Bygde først alt sammen i papp og treverk, deretter ble stålet bestilt, fortsatt huleboer cad...
Nok snakk, bilder:
Venstre del av fanger med pappmal for å måle først grader deretter dybde: Små deler: La den slik at frontplata blir liggende delvis under ny fanger så mye blir nå kamuflert av fangeren. Alle knekker på fanger følger karrosseriet, men er større på fangeren slik at den ender opp nærmere null, syns det ble mer diskret sånn.
Avsluttningene i hjørnene er plukket opp fra skjermbyggerne, det er lik avsluttning i bunnen av de. Fyller også opp avsatt plass for vinsj brukbart bra, prøver å utnytte de mulighetene originalt blekk gir uten å kutte det opp: Fra andre siden: Og litt helfigur: Klart for sveising