Hei Thomas
Takk for svar. Ja, det blir noen ganger sånn at man svarer seg sjøl

Spesielt når man snakker om hevesett tror jeg. De fleste bytter til ett merke, og holder seg der. Tipper det er få som bytter ut og prøver forskjellige produsenter. Sikkert mye pga prisen og fordi vi her i Norge kjører mest asfalt og derfor ikke sliter så mye på fjæringen som f.eks de i AUS...
Når det er sagt. Hvor fornøyd er du med +200kg oppsettet ditt? Har du mye vekt i bilen og hvor stivt syns du det er ? Husker du kodene på demperne og fjørene du satte på?
Ja Stig er meget behjelpelig, og det betyr mye selvfølgelig. Men jeg vil gjerne ha noen alternativer, og jeg vil at de alternativene skal være mulig å godkjenne hos BT for å få det i vognkort. Så kan jeg heller bytte ut ting seinere når det først er godkjent i vognkortet.
En ting som kan være litt spennende på en LC100, er at om den har AHC, noe min har. Så er den etter hva Stig sier typegodkjent med AHC. Altså er OME settene som er TUV godkjente egentlig ikke godkjent for å settes på. De er kun tiltenkt å erstatte fjæringen på en LC100 med konvensjonell fjæring. Ikke en AHC bil. Men det er jo ikke sikkert BT bryr seg om det. Og jeg vet jo om flere som har OME sett på sine LC100 som har hatt AHC før. Så det bør jo gå greit.
Har sendt forespørsel til BT, men svaret var svært kryptisk, og det var mange ledd som måtte videresende før noen kunne svare...
Ivar