120 verkstedmanual

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
lb1lf
Ble med: søn des 20, 2015 7:08 pm
Lokasjon: Hareid, M&R

120 verkstedmanual

Innlegg av lb1lf »

Hei,

Jeg mener å erindre at verkstedmanualen for 95/120 sirkulerte i PDF-form - men etter litt googling klarte jeg bare å finne en utgave på russisk.

Nå kan jeg i og for seg gjøre meg forstått på russisk, men det hadde nå vært mer praktisk med en på engelsk eller til nød tysk.

Er det noen som har en kopi liggende? må se om jeg klarer å fikse A/Cen før det blir sommer for alvor, og verkstedmanualen ville absolutt være til hjelp.
--
Odd Erling, Hareid (1998 KZJ95, Dieseldyret / 2002 KDJ95, Dieseldyret Jr)
Bilde
narvik
Ble med: tir jul 31, 2018 5:46 pm

Re: 120 verkstedmanual

Innlegg av narvik »

Ja, henger meg på dette. Fant manual ved Hayes, men det viser seg å være abonnement og har i tillegg en dårlig søkefunksjon, en må hoppe fra kapittel til neste og om igjen. Fikk skrevet ut enkelte sider, men klarte ikke å få den ut på papir. Har ikke fornyet avtalen. Så hvis noen kan hjelpe, takk! I mitt tilfelle LC120. Kan gjerne dekke kostnader, men ikke så mye som originale fra Toyota som av og til er til salgs. (Og da er det vel flere bind, fordelt på karosseri, motor, det elektriske osv.
Haynes hadde jo vært OK. Har ikke all verdens kunnskaper, men altså i papirutgave.
Hilsen Peter
xken
Ble med: man apr 24, 2017 11:07 pm
Lokasjon: Finnsnes

Re: 120 verkstedmanual

Innlegg av xken »

Jeg kjøpte manual på denne netsiden for ca 1 år siden, syns den funka bra.

http://downloadamanual.net/p_moreinfo.p ... a114c98d36

Hilsen
Kenneth
Kokfornøyd eier av LC 120 GX 06 mod
Svar

Tilbake til «Chassis og elektrisk 12x»