Har en LC 95 LX, 2001 modell D4D. Veldig fornøyd med cruiseren, men ønsker å montere skjermbreddere for å få på 265/75-16 uten at de stikker utenpå og evt stigtrinn/kanalbeskyttere.
Noen av dere som vet hvor evt hvem jeg skal kontakte??
mvh
KT
Senest rettet af lazerway ons nov 21, 2007 6:47 am, rettet i alt 1 gang.
jkl skrev:Prøv evt. Arctic Truck. De plukker av det som er av bredere ved ombygging. http://www.arctictrucks.no/
jkl
Har hørt om det, men de plukker ikke av alt, må i tilfelle kjøpe nye fangere og plastbredderne til enten frem eller bakdørene for at det skal bli bra...
Hadde tenkt noe litt mindre som bare bygger ut på selve skjermene, ikke fullt så mye slik at det blir WideBody.
Jeg har orginale stigtrinn, med noen små bulker i det ene, så vidt jeg husker..har også skjermer, men ikke panelene som sitter på dørene. Fargen er grå, stigtrinn er alu, men sort plast på sidene.
Skjermbreddere får du kjøpt billig hos toyota. Ringte først Artic Drammen, der skulle de ha ca 3500 kr. Komplett sett koster ca 1300 kr hos toyota - Løp og kjøp!!
Holm skrev:Jeg har orginale stigtrinn, med noen små bulker i det ene, så vidt jeg husker..har også skjermer, men ikke panelene som sitter på dørene. Fargen er grå, stigtrinn er alu, men sort plast på sidene.
Noen spørsmål som sikkert har interesse for flere:
Min bil er ikke orginal WB. Passer standard breddere på skjermene? Og hvordan passer det med overganger til støtfangere. Det ser ut som om de er forskjellige på WB-bilene. Ditto med plasten på dørene- passer den?
Orginale WB paneler festes med klips i gjennom karoseriet -også på dørene. Det er også en plate på hver bakdør som støtter panelet i overgangen til bakskjermen, fromtfanger er også helt riktig breiere for å møte panelene på forskjermen. Panelene "passer" men da må det bores og tilpasses -hullene er firkantet flere steder.