da må du teste arctic truks 405 38-15,5 15 dette er et dekk som ingen kan måle seg på i snø kjøring.brukte dette på island i 2007 og skal kjøre på dette på tirsdag in icland.hehe bilen min er sendt til sagaøya.skal legg ud bilder
Er det 35" på KZJ'en? Og bodylift? Har du noen bilder av intercoolerinstallasjonen? Jeg har intercooler liggende, så hvis du har bilder så hadde det vært fint, så jeg kan se hvordan den er montert
Ja det er vår i Kongsvinger om dagen og da kom lysta på en skikkelig avfetting og fjerning av salt etter vintern.
Det er 35" som Kay Arne skriver og med 3" Dobbinson fjærløft.
Kasterkit på foraksel.
Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av intercooler monteringen i løpet av uka.
Ikke store intercooleren jeg har , mener den kom fra en Toyota Celica GT4.
Har vært litt mildt her på østlandet i vinter ja... men vår er det vel ikke enda.. det er bare midlertidig blir nok mer både snø og salt. fint med en vask uansett da. Høres bedre ut i kirkenes syns jeg... men der er det vel stup mørkt og det trekker vel litt ned..
Fine biler
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Ja vi ønsker oss litt mer snø her og. Fikk bare litt vårfornemelser i helga da det var 10 grader i skyggen og godt over 20 i sola. Saltbilen er nok ikke parkert for godt enda.