Den forige eieren sa at 4 hjulstrekken er innkoblet hele tiden. Er det slik, eller kobler den inn ved behov?
Neste spørsmål er vel strengt tatt elektrisk men jeg prøver alikevell. Jeg hører en relativt høy elektronisk lyd enkelte ganger. Den kommer ikke fra steroen eller varmeapparatet da disse er stoppet. Noen ganger kan den forsvinne for kortere eller lengre perioder. Har ikke klart å koble den til hverken motor eller automatkassen, men den kommer så snart jeg starter bilen. Har forsøkt å lytte meg frem til hvor den høres best, men det er vanskelig å finne ett bestemt punkt, men jeg har en formening om at den kommer fra gearkassa. Er det noen alarm på automatkassa?
Ser at det er lys i dashbordet for alle gearene untatt D. Betyr det at pæren der er kaputt eller skal det ikke være lys i D.
Har tenkt litt på å chippe opp motoren, men lurer på om det er bra for motoren?
Jeg kan høre at turboen hviner når jeg tråkker etter, er det normalt? I min gamle Mercedes 300TDT er hvinelyd fra turboen et tegn på at den ikke er tett.
Synes at baklysene er litt puslete, er det mulig og lovlig å koble litt om slik at en får baklys i de STORE?
Mange spørsmål dette, men er takknemmelig for alle svar.
Stig