Takk takk!
Ja det er liksom versjon 1.0 dette Den er så og si dønn original. Nå skal jeg få litt comfort i bilen. Det blir lyddemping og så får jeg se om fjørene blir litt mjukere. Hvis ikke må jeg ta ut noen blad. Har lekt med tanken på å ha ganske mjuke fjører og så kompansere med stabstag, men for se hvordan Ironman fjørene utvikler seg etterhvert..
Jo og så skal jeg få testa 35" Mud et eller annet med 17" felg. (se bilde). Hadde vært jævlig kult å lakka de felga grått (som jeg har nå) eller mørk mørk beige/brun (nesten svart).. Sikker noen som reagerer på dette, men stol på meg
håvard skrev:Takk takk!
Ja det er liksom versjon 1.0 dette Den er så og si dønn original. Nå skal jeg få litt comfort i bilen. Det blir lyddemping og så får jeg se om fjørene blir litt mjukere. Hvis ikke må jeg ta ut noen blad. Har lekt med tanken på å ha ganske mjuke fjører og så kompansere med stabstag, men for se hvordan Ironman fjørene utvikler seg etterhvert..
Jo og så skal jeg få testa 35" Mud et eller annet med 17" felg. (se bilde). Hadde vært jævlig kult å lakka de felga grått (som jeg har nå) eller mørk mørk beige/brun (nesten svart).. Sikker noen som reagerer på dette, men stol på meg
Har akurat prøvd dette i grått, det ble veldig skuff,
men drøyer du litt får du disse felgene i svart, men og i en sølv grå farge som faktisk ser riktig bra ut. mitten av juni
di vil koste ca 1000 pr stk inkludert senter kopper og mutre. montering.
Bare et tips
Litt forskjell på grått og sølv da men.
Jeg TROR jeg skjønner Håvard......, vi har ganske samme smak, så jeg stoler på det han sier....
Selv om mitt flak er uorginalt, eller til en nyere Cruiser da vel og merke.
Tenkte da på 45`n.
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Skal prøve å få tatt noen bilder den i grå og lakt ut , så kan dere se. men en skal jo ikke glemme at ting kan bli litt bedre når man har tygd litt på det, og smaken er jo forskjelig den , så helt klart gøy å prøve noe annet. Det er jo en morsom bil du har, blir sikkert flott uanset,
Har du bilde av felgene Roger? Det blir 17" garantert. dvs. Får jeg ikke et oppsett som passer så blir det ikke 15" ihvertfall.
Grunnen er at jeg vil modernisere utseendet litt, og at jeg håper at med 17" så kan man kanskje ha et fornnuftig innpress i forhold til styrekuler. Har ikke lysst på verdens breieste 42. Jeg tenker 17x9" på 35x12.5- max 13. Er åpen for alle typer dekk, gjerne GY-MTR. Jeg må uansett få testet felger på bil før det blir no kjøp, så no utenladsbestilling skjer ikke.
BGNor har ihvertfall de ProComp felgene inne, og de har jeg vært forelska i siden første gang jeg så de
Eye-candy Håvard!
Hadde vært kult å se 42`n med 17". Har egentlig ingen formening om hvordan det vil bli...så det blir spennede å se.
Kan skaffe deg 35 / 12,5 x17 i ProComp X-Terrain. Mener det er ett eller 2 sett igjen av dette restlageret jeg hadde hånd om. Hyggelig pris er det iallefall. Kan sjekke hvis det er noe du kunne tenkt deg....
Monterte vinsjen i helga- og satt på 16v Corolla ratt. Det er merkelig hvor mye et ratt har å si på kjøreegenskapene. Nå slipper jeg å strekke meg fram for å få styrt bilen, tykkelsen og diameteren fjerner også "buss" følelsen.
Kan se at denne bilen er rykende fersk, ja
Og da er det jo bare å sette i gang å modifisere.
Ser veldig fin ut.
Tror du får møteplikt på Gol, vi andre må jo få være litt misunnelige