Utstyr: Safari snorkel, ARB luftsperr foran og bak, bare bak er montert.
Turbo og stor intercooler, 3' eksos, 35x12,5-15 BF mud på 8x15' på alu felg, 4stk 4cm alu spacere med muttere, 16/35-15 super swamper boggere på 10x15 gul lakkerte white spoke felger, 4 stk 35' løse eldre dekk hvor ett er litt ødelagt, orginale dekk og felger, old man emu fjærer foran og dempere foran og bak, seter foran er byttet ut med noen bedre,
Deler skiftet:
Tank og påfyllingsrør, handbremswire, br sko bak, kryss i mellomaksel til foraksel, hjullager vsf, alle lykter er nye, varmeapparat radiator i dashbord, bremse caliper hsf, div simmerringer på motor, gir og aksler.
er et relativt stor rustprosjekt, men med god hjelp så satser jeg på at den er på veien snart. litt kjedelig at det er elgjakt så jeg ikke kan få testa den i skogen.
planene fremover er: fikse rust og div mangler på eu-kontroll, fikse litt opp inni med ledninger og diverse til kompressoren(mulgens prøve å finne en annen plassering)sveise rust, få tak i omformer(inverter?) til 12v så jeg kan koble den til bilens batterier, fikse strøm til cd-spilleren, få på kufangeren og noen ekstralys,koble til arbeidslysa på taket. prøve å få tak i gangstercap, sveise rust,få på noen hevesjakler,montere arb forran og eh nevnte jeg rust.++ får se hvordan tid og kunskaper strekker til etterhvert.
lurer fryktelig på en ting for dere som har peiling på turbo. et stag som er festa i turboen, og skal kobles sammen med wastegaten er knet av. har dette noe å si??