Jeg kjører 90% på vanlig vei, om vil helst ikke heve mer en 40mm.
Hvor kjøper jeg et bra sett til en allright pris?
Er det noen som har erfaringer, eller vet litt om de forskjellige typene, så vil jeg gjerne høre din mening.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Nå skriver du ikke vilken dekk det er snakk om, under 33" så trenger du ikke og flytte noe, barre kutte plass.odelien skrev:Flytter rammefester?RonMaster skrev:Det er 10 klosser, men man flytter 4 rammefester så man trenger bare 6
Hvor sitter alle klossene?
takk for svar.RonMaster skrev:Nå skriver du ikke vilken dekk det er snakk om, under 33" så trenger du ikke og flytte noe, barre kutte plass.odelien skrev:Flytter rammefester?RonMaster skrev:Det er 10 klosser, men man flytter 4 rammefester så man trenger bare 6
Over 33" så må du flytte framre ramme festet, og og bakre karoseri feste flytte det tilsvarende karoseri løfet, 30-60mm etter vilken dekk/felger.
Best er og leste ned ramme data fra toyota tec da ser du alle ramme festene, det er det leste og få oversikt.
Viss jeg ikke husker fel er ramme festene som følgene, 2 framme, 2 framre hjulbue,2 mitt mellom dørene 2 foran fremre bakhjul 2 bak, se Toyota tec for detaljer.
Mvh
Ronny
Går dekket i rammefeste?odelien skrev:takk for svar.RonMaster skrev:Nå skriver du ikke vilken dekk det er snakk om, under 33" så trenger du ikke og flytte noe, barre kutte plass.odelien skrev: Flytter rammefester?
Over 33" så må du flytte framre ramme festet, og og bakre karoseri feste flytte det tilsvarende karoseri løfet, 30-60mm etter vilken dekk/felger.
Best er og leste ned ramme data fra toyota tec da ser du alle ramme festene, det er det leste og få oversikt.
Viss jeg ikke husker fel er ramme festene som følgene, 2 framme, 2 framre hjulbue,2 mitt mellom dørene 2 foran fremre bakhjul 2 bak, se Toyota tec for detaljer.
Mvh
Ronny
Jeg kjører nå på 35" på vei går det fint, men utenfor så subber det ved endel flex.
Hvis bare bruker 1" som knixen foreslo, må det da flyttes rammefester?
Lite interessert i å gjøre noe med radiator og styrestag. og det må man hvis hever den mere hvis jeg forstod riktig.
det subber i karosseriet bak (hjulbuen ytterst) kunne sikkert ha kappet litt)RonMaster skrev:Går dekket i rammefeste?odelien skrev:takk for svar.RonMaster skrev: Nå skriver du ikke vilken dekk det er snakk om, under 33" så trenger du ikke og flytte noe, barre kutte plass.
Mvh
Ronny
Jeg kjører nå på 35" på vei går det fint, men utenfor så subber det ved endel flex.
Lite interessert i å gjøre noe med radiator og styrestag. og det må man hvis hever den mere hvis jeg forstod riktig.
Viss det ikke går så trenger du selfølgelig ikke å flytte det
Ganske greit, og komme til.odelien skrev:det subber i karosseriet bak (hjulbuen ytterst) kunne sikkert ha kappet litt)RonMaster skrev:Går dekket i rammefeste?odelien skrev: takk for svar.
Viss det ikke går så trenger du selfølgelig ikke å flytte det
framme er det også hjulbuen ytterst, skvettlappen også spylervæsketanken.
Vanskelig å komme til alle boltene?