Islandbiler

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
marting
Ble med: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Lokasjon: Ringerike

Islandbiler

Innlegg av marting »

Dette har vel blitt diskutert før... nå har noen tatt saken i egne hender

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Går det da? I såfall syns jeg noen skal bestille en 80 eller 100 med 54" :roll:
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Brukeravatar
lj73jon
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Innlegg av lj73jon »

Jeg kjøper aldri bil fra noen som bruker Caps-lock i annonsene, skjønner ikke vitsen, det virker jo mye mer seriøst å formulere seg med vanlige bokstaver......

Ellers tror jeg ikke en 54" LC kjører like godt på motovei som en BMW ;) Men jeg har ikke prøvd, så hva vet jeg...
Brukeravatar
Toyole
Ble med: ons jan 02, 2008 12:34 am
Lokasjon: Elverum
Kontakt:

Innlegg av Toyole »

lj73jon skrev:Jeg kjøper aldri bil fra noen som bruker Caps-lock i annonsene, skjønner ikke vitsen, det virker jo mye mer seriøst å formulere seg med vanlige bokstaver.......
Godt poeng!
Brukeravatar
lj73jon
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Innlegg av lj73jon »

Men jeg kom nettopp på at jeg har hatt en bil for salg på finn.no i nesten et halvt år nå med kun vanlige bokstaver, så kanskje jeg også skulle prøve ;)

Off-topic: Hvis noen vil bytte en LC i en Lexus stasjonsvogn får de si ifra :)
Brukeravatar
håvard
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Innlegg av håvard »

Hehe jeg liker at de har STÅLBJEKER som utstyr.. Det er et MUST!

Personlig har jeg aldri hatt noe ønske om å eie eller forstått hva som er så fett med AT, bortsett fra en ting da- og det er at det er godkjent. (her i Norge kjører vi ikke nok på snø)
Brukeravatar
knixen
Ble med: tor jan 05, 2006 9:59 am
Lokasjon: Tromsø
Kontakt:

Innlegg av knixen »

Problemet er jo godkjenning... og det hjelper lite om de skriver med store eller små bokstaver i søknadene til BT... :wink:

og dekk over 37" er i alle tilfeller bare å glemme å godkjenne!

Samt det faktum at snøkjøring her i norge er forbudt, til og med på veier som er snødekket er å regne som utmark... og dermed risikerer man bøter i henhold til det!

Men jøss, bestiller meg fort en lc på 54" med oppgjør etter at hvite skilt er på plass her i Norge... Får riktignok et lite problem hvis de klarer det :lol: :lol: :lol:
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."

Et gammelt jungelord :)
Rukus
Ble med: ons feb 08, 2006 7:14 pm
Lokasjon: Bardu

Innlegg av Rukus »

Nja...per dags dato kan man faktisk kjøre på sine egne jorder da ;) så litt snøkjøring kan man drive med. + at er man grunneier kan man "drive i skogen" :P
Land Cruiser VX 90 -00 3.0 TD

Hilux -91 2.4 TD Allpro sas 39.5" irok

Hilux -89 2.4 TD 33" BFmud
Brukeravatar
marting

Innlegg av marting »

Rukus skrev:Nja...per dags dato kan man faktisk kjøre på sine egne jorder da ;) så litt snøkjøring kan man drive med. + at er man grunneier kan man "drive i skogen" :P
Hehe... joa.. men da er det kanskje like greit med snøskuter, da disse AT lc'ene er litt dyre. :wink:
Brukeravatar
OJM
Ble med: ons jun 22, 2005 9:59 pm
Lokasjon: stavanger

Innlegg av OJM »

Fint og dra til Icland en gang iåret og kjøre da :lol: Betre en og ligg på en strand i syden og dasse :D Ps ingen regel uten untak 8) Kjøre masse på snø eg i Norge :twisted:Med det er en dyr hobby,skal vere litt hekta for og bruke opp mot en mil på en bil :D :D
Brukeravatar
marting

Innlegg av marting »

mrdiceman
Ble med: ons mai 30, 2007 1:20 pm
Lokasjon: Sortland

Innlegg av mrdiceman »

synes vedkommede er dristig som driver med import på den måten med et enkeltmannsforetak..

I disse dager kan det være lurt å sjekke hvem som står bak et firma en skal handle hos, og økonomien til firmaet..

er nok mange i bransjen som kan gå på en smell..
-Stian Hanssen. LC Rookie
*SOLGT* 81' HJ60 TIC, OME, 35" +++
07' BMW 335i Coupe. 400HK/550 NM :)
Brukeravatar
knixen
Ble med: tor jan 05, 2006 9:59 am
Lokasjon: Tromsø
Kontakt:

Innlegg av knixen »

mrdiceman skrev:synes vedkommede er dristig som driver med import på den måten med et enkeltmannsforetak..

I disse dager kan det være lurt å sjekke hvem som står bak et firma en skal handle hos, og økonomien til firmaet..

er nok mange i bransjen som kan gå på en smell..
Det er jo kun et problem ved forskuddsbetaling, noe man bør holde seg unna uansett hva man skal handle.

Så lenge det er betaling etter at den er registrert, før den er levert så kan man jo handle hvor som helst! :wink:
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."

Et gammelt jungelord :)
Svar

Tilbake til «Generelt»