fikk ordna videoen nå tror jeg. her og:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=MpEXGwU_o9U[/youtube]
Rukus: Ja, e egenli bare å legge rett av veien no, eineste haka e AT dekkan, i morra skal eg gjøre et prøvebytte mot MTRdekkan, kansje ikkje innpresset blir så ille. I så fall må eg bare hive meg over bredderan, få dem i boks.
Neste gang får vi ta rundetider rundt det bygget! Funket hest!
Rullegud: Takk for tips, finner jo litt rundt han har skrevet, men kansje noen her kan forklare løsningen på turbo-trykket mitt.
JanK 55: Er gla det faktisk er en del karer her med 6o serien, inspirasjon og hjelp trengs i lange baner.
Har ikke satt prioriteringer på todolista, tar det som det faller seg naturlig, og er noen ting som kommer før det å finne ut av turtelleren, men skal se om det er en kjapp fiks, og rapportere evt funn.
Ang 4x4-lyset, det MÅ eg ha, syntes det e rimeli kort avstand fra 2H til 4H på transferspaken, og har vært vant til å ha det i alle bilene før denne, så det må til. Rapport på vei der og.
iKnut: Takker og bukker, hilser fra Gjæver!
vegsir: Har fulgt garasjen din fra starten, og misunner deg ARB...
Har lyst på det i fronten.
Bak funker sperra godt, uvisst merke. Men det håper jeg å finne ut av. Er noe auto-locker av nå slag. Men den lager ingen lyd eller baler, bare funker som faen, og håper den holder seg sånn i en mannsalder. Tanken er manuell sperre forran med tiden, men hadde håpet at det var manuell bak også.
Har forøvrig en ettermontert oljetrykksmåler, mener den står der noen modeller har inklinometer, rett ovenfor askebegeret, litt kuket montering, men den funker. Tegn på at tidligere eier ikke fant ut av den feilen. Men det kommer, trust me! Har forresten i samme feltet 2 separate voltmeter for de to batteriene. Viser seg å kunne være kjekt faktisk. Se bilder etterhvert!
Tok litt råsjans på å slå til usett på bilen, men selgeren virket troverdig, skrøyt ikke på noe, alt var som han sa. Men blir bare overrasket over at det jeg ikke visste var bare positive ting. Kommer bilder der og!
neste innlegg!