Eivind37 skrev:Grattis med kanonbil...dette er helt verst. Får igrunn ikke noe verre råskinn enn det her. Her snakker vi kjøreglede og masse motorkraft!!
Ja, makan til kjørebil skal man lete lenge etter!! Det er morro med over 250hk Merker at BMW kan lage sportbiler
BMW 520 DAT 2012 modell (stasjonsvogn)
BMW 520 DAT 2012 modell (sedan) konebilen
må nesten si at jeg sliter litt med og forstå hvorfor kjøretøyparken din består av to av bilverdens absolutte underverk, av hva som kan kjøpes nytt, samt en goldwing. goldwingen sklir ikke helt inn i min tankegang, men men det er jo bra vi er forsjellige
knut e skrev:må nesten si at jeg sliter litt med og forstå hvorfor kjøretøyparken din består av to av bilverdens absolutte underverk, av hva som kan kjøpes nytt, samt en goldwing. goldwingen sklir ikke helt inn i min tankegang, men men det er jo bra vi er forsjellige
Hehe, nei man skal ikke forstå alt... Har vel ingen god forklaring på d heller... Hehe
Skjønner kjøretøyvalgene dine godt, men jeg ligger liksom noen år etter.
Min forrige bil var en 93 530IAT (V8!), nå har jeg 94 HDJ80 og en 80 GL1100 under restaurering.
Så om en 15-20 år har jeg kanskje samme parken som deg (innen den tid har vel du gått over til et helikopter eller en flyvebil).
Flott bil du har! Sånn skal jeg også ha (en gang).
Ellers er jo BMW GS et tohjuls svar på LC! Driftsikkert, enkelt og morro!
Snakker da selvfølgelig om de gamle, enkle modellene som kan sammenlignes mest med en 60.
LANDCRUISER, fordi du fortjener det!!
Arne
HDJ80
R80GS,XL600R,GL1100
Rullegud skrev:Skjønner kjøretøyvalgene dine godt, men jeg ligger liksom noen år etter.
Min forrige bil var en 93 530IAT (V8!), nå har jeg 94 HDJ80 og en 80 GL1100 under restaurering.
Så om en 15-20 år har jeg kanskje samme parken som deg (innen den tid har vel du gått over til et helikopter eller en flyvebil).
Flott bil du har! Sånn skal jeg også ha (en gang).
Ellers er jo BMW GS et tohjuls svar på LC! Driftsikkert, enkelt og morro!
Snakker da selvfølgelig om de gamle, enkle modellene som kan sammenlignes mest med en 60.
BMW GS er fine sykler ja! Har en far som er BMW frelst og har en 1977 BMW 900. En klassiker
knut e skrev:må nesten si at jeg sliter litt med og forstå hvorfor kjøretøyparken din består av to av bilverdens absolutte underverk, av hva som kan kjøpes nytt, samt en goldwing. goldwingen sklir ikke helt inn i min tankegang, men men det er jo bra vi er forsjellige
Hehe, nei man skal ikke forstå alt... Har vel ingen god forklaring på d heller... Hehe
Lotto kanskje ?
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Lotto kanskje ?
Lotto kanskje ?
tenkte med på hvorfor enn hvordan da det gjaldt goldwing
Lc 200 V8 skrev:
Lotto kanskje ?
tenkte med på hvorfor enn hvordan da det gjaldt goldwing
Jeg er en stor mann så da blir Goldwing den eneste sykkelen jeg sitter godt på. Var i USA i fjor og kjørte Electra Glide og den ble faktisk litt for liten. Så er det viktig at fruen sitter godt også
Sikkert mange 15" fantaster som vrir seg i avsky... Men jeg syns det kledde bilen meget godt... ser egentlig ikke spesiellt store eller veldig lavprofil ut..helt passe
Syns du var litt kjapp med og legge om da... det snødde jo i går
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
marting skrev:Sikkert mange 15" fantaster som vrir seg i avsky... Men jeg syns det kledde bilen meget godt... ser egentlig ikke spesiellt store eller veldig lavprofil ut..helt passe
Syns du var litt kjapp med og legge om da... det snødde jo i går
Ja, synes ikke det ble så ille. Ser nå at jeg er glad for at det ikke ble krom felger. Synes felgene jeg valgte passet bilen bra. Og så kjøpte jeg 45 profil i stede for 40 så da har man litt mer gummi. Det snødde i går ja:-) Da måtte jeg krype til korset og kjøre BMW`en:-) Men i dag var det bare veier så da fyrte jeg opp Lc`n igjen:-)
Vet at de fleste her på forumet ikke er noen store fans av slike felger men det er jeg:-)
Ble helt 100% dette Bjørn...ingen tvil om det! Grattis!
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt