Godt at det skjer ting her, et sundhetstegn.
Det er div. stål i bevegelse fra Christo også. Fikk mail her om dagen

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Likeså Knut!!iknut skrev:Sounds great![]()
Gleder meg villt til det kommer.
Har du funnet plasering til spakene?
Ja, hvertfall på 60 og hilux, som har samme dim. har jeg hørt og sett flere som har tatt cv-ledda, men da i sammenhenger der belastningene har vært i overkant. Mye sving, sperre og litt for store horn i panna i terrenget/grustaket tar de. På 80, som er litt grøvre, har jeg ikke hørt om brudd her til lands, men i mitt tilfelle vil det uansett være skjebnesvangert da ingen av sperrene hindrer at krafta drar dit det ikke er motstand.Even skrev:Den fronten er skikkelig fet nå.
Jeg skjønner at det er digg med forsterka cv-ledd. Da slipper man å tenke mer på det. Men hvor ofte knuser egentlig noen et cv-ledd på en 60- eller 80-serie så lenge bruken ikke er mer enn middels offroad?
(Jeg har selvfølgelig kjøpt cromoly...)
Stor forskjell?, tja, mer oppmerksomet hvertfall! Forøvrig så var "bærplukker`n" tyngre enn ShortBus`n, uten vinsj i. Angrepsvinkelen var jo elendig utenfor vei, og noen av løypetraseene som jeg prøvde på Landstreffet hadde nok vært omtrent håpløse uten KortBuss`n!Rullegud skrev:Fy flate, den der passa fryktelig fint i fronten på 80'n!
Gikk rett inn på ønskelista mi gitt...
Merker du stor forskjell fra "bærplukkern"?
Bamsen blir stadig grommere!