Haug har fått inn ny bil til salgs.....

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Brukeravatar
dracan
Site Admin
Ble med: tir mai 25, 2004 10:07 am
Lokasjon: Fredrikstad
Kontakt:

Haug har fått inn ny bil til salgs.....

Innlegg av dracan »

"Toyota Landcruiser HEKTA PÅ HJ 60 - "Essensen av alt" 1986, 277000 km., kr. 68.888, "

https://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17222290

"Essensen av alt"! :lol: :lol: :lol: :lol:
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
Brukeravatar
Eivind37
Ble med: tir jun 15, 2004 8:19 pm
Lokasjon: Mandal

Innlegg av Eivind37 »

Synes det er kult jeg... :lol: ...er jo essensen av alt!!
Noen som kjenner bilen? Kjenner ikke denne jeg...
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt
85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Brukeravatar
marting
Ble med: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Lokasjon: Ringerike

Innlegg av marting »

Alltid moro med annonser fra Haug :D

Men bortsett fra fin km.stand så ser jeg ikke helt at dette er 70lappers bil... Den har jo endel rusthull som er synlige... og alle vi som har plukka på 60 vet at da fins det mer...sikkert noen hull i ramma også.. :wink:
den grønne som har ligget lenge til samme prisen ser bedre ut.
Vedlagte filer
Skikkelig dokumentasjon på vedlikehold i hvertfall!
Skikkelig dokumentasjon på vedlikehold i hvertfall!
kvittering.jpg (9.52 KiB) Vist 6332 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Brukeravatar
fisken
Ble med: søn feb 01, 2009 12:03 am
Lokasjon: Halden

Innlegg av fisken »

Enig at 70 lapper er mye pæng.Men fin km,men rusthull er dritt!.Men den grønne må det være no med.Har jo stått på finn i evigheter.Sikkert noen som har vært og sett på den.
joa så dæ
Brukeravatar
masterpetter
Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm

Innlegg av masterpetter »

Han er så blåst den karen der! Det skulle vært moro og dratt for å se på en av bilene hans, og rett og slett opplevd Haug i egen person :shock:
Brukeravatar
marting

Innlegg av marting »

tja.. "blåst" syns jeg var litt brutalt..... Karismatisk er vel heller ordet :D
Han er i hvertfall en ekte Land Cruiser entusiast... :!:

Skulle vært på forumet han vettu..
Brukeravatar
fisken

Innlegg av fisken »

Virker ivrig på å selge hvertfall.Åsså gikken fra 89000 til 69000 på en dag,på den røde 60in.Litt spesielt men...
joa så dæ
Brukeravatar
Toyole
Ble med: ons jan 02, 2008 12:34 am
Lokasjon: Elverum
Kontakt:

Innlegg av Toyole »

fisken skrev:Virker ivrig på å selge hvertfall.Åsså gikken fra 89000 til 69000 på en dag,på den røde 60in.Litt spesielt men...
NB! Han priser vel aldri til noe annet enn x88.888,88 osv..

Forøvrig ikke en forhandler jeg ville omgås unødig, får veldig dårlig følelse i magen av slike folk/annonser..

Ole
Mvh Ole & Bamse!
92 HDJ80, 87 LJ70, 88 RN61, 02 Hiace, 88 RN62, 78 Magirus R81, 86 Mog1250, 85Volvo F6,73 BM430

X:87 Dyna BU85, 06 Terios, 84 LN65, 86 YN65, 83 Tercel 2wd, 84 og 86 Tercel 4wd, 94CarinaE, 02 Avensis Verso,
07 KTM 250exc-f,
Brukeravatar
offroadguru Solli
Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
Lokasjon: Hauge i Dalane

Innlegg av offroadguru Solli »

"den grønne" kjøpte søskenbarnet til fruen i dag og jeg er spent på hvordan den ser ut. Han har kjørt Landrover i "alle" år-men nå var det nok. Skjønner det godt bare etter å ha hørt om 0,000000000006% av problemene han har hatt med den siste :shock:
Brukeravatar
fisken

Innlegg av fisken »

Haha 88,88,888...Helt enig tåplig.Blir litt skeptisk.
Jasså ble den grønne solgt i dag ja.Håper den er bra da,for han/hennes del.Så jo veldig fin ut på bildene.Likte egentlig grønnfargen å.
joa så dæ
Brukeravatar
Vegard
Ble med: ons mai 12, 2004 11:09 am
Lokasjon: Nittedal

Innlegg av Vegard »

Har møtt fyren for å se på en 80 for en kompis. Bilen var grønn, og så rusten at det syntes nederst på dørene på ti meters avstand. I telefonen var dette blitt omtalt som kun kosmetisk. Da jeg ikke ville høre på alt bablet han lirte av seg, antakelig i et forsøk på å rette oppmerksomhet vekk fra rusta, blei han skikkelig utrivelig.

Haug er det bare å holde seg unna, det er min erfaring. Er nok mest entusiastisk over å tjene penger, ikke LC.
Brukeravatar
fisken

Innlegg av fisken »

såppas ja..Nei det holder egentlig bare å se hva slike type selgere skriver i annonsene sine.Såååå overdrivende positive liksom..
joa så dæ
Brukeravatar
masterpetter
Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm

Innlegg av masterpetter »

Har sett endel annonnser han har lagt ut oppigjennom. Husker spesielt en håjodd Seksti til 140000kr eller noe, eller var det 148888.- kanskje?
Bilen var riktig nok fin den, men for at er seksti skal være verdt det, bør den "være museumsfin" til den prisen. Det var ihvertfall noe stiv pris husker jeg.
Den stod lenge og, lurer på om han fikk solgt den til den prisen.
Bra vi har noen slike karakterer, de beriker verdagen til oss andre,ihvertfall meg. Jeg blir veldig fasinert :D
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.

FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208

HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Brukeravatar
marting

Innlegg av marting »

petter skrev:Har sett endel annonnser han har lagt ut oppigjennom. Husker spesielt en håjodd Seksti til 140000kr eller noe, eller var det 148888.- kanskje?
Bilen var riktig nok fin den, men for at er seksti skal være verdt det, bør den "være museumsfin" til den prisen. Det var ihvertfall noe stiv pris husker jeg.
Den stod lenge og, lurer på om han fikk solgt den til den prisen.
Bra vi har noen slike karakterer, de beriker verdagen til oss andre,ihvertfall meg. Jeg blir veldig fasinert :D
Den husker faktisk jeg og.... ble helt sikkert lagt ut her på forumet også.... for å friske opp: Sikkert 2000 ord med tekst om hvor fantastisk denne bilen var (den var dønn strøken altså med lam km og 0 rust, ikke noe å si på det)
Det morosomme var at den først lå i mange uker til 140 ettellerannet, så ble prisen satt OPP til nærmere 170......
Jeg kunne ikke dy meg og sendte en mail: "du.. er det ikke mer konvensjonellt at prisen går ned, og ikke opp, når et salg går tregt"
Svaret var: Klovn! Vet ikke helt hvem som var mest klovn jeg... :P .
Brukeravatar
Ketil
Ble med: fre mai 14, 2004 7:11 am

Innlegg av Ketil »

Jeg hadde en mildt sagt interessant samtale med mr Haug for noen år siden da jeg skulle selge min bj42! Mannen er ikke god for fem øre! Hold dere langt unna. Han nærmest krevde at jeg skulle komme inn til oslo med bilen for at han skulle kjøpe den for skampris! Den mannen er bare ute etter å tjene penger...Lirer av seg klisejeer og floskler og dårlige salgs-slagord..Skjønner virkelig ikke at noen tør å kjøpe bil av han, jeg..

Ketil
Brukeravatar
crown1
Ble med: man okt 29, 2007 9:04 pm
Lokasjon: Rogaland

Haug

Innlegg av crown1 »

Har tidligere snakket med mannen, angående den røde Hj 60 til 148 laken.
Fikk han ikke 148.888,- for den så skulle den bare stå. Den var plassert i en oppvarmet garasje. Så fint for ham :lol: :lol: :lol:
Mannen var meget uhøflig (både på mail og tlf)
Fikk også beskjed om han var den beste bil selgeren i område, fint for ham.

Hold dere vekke......
Senest rettet af crown1 ons mai 06, 2009 11:02 pm, rettet i alt 1 gang.
Brukeravatar
dracan
Site Admin
Kontakt:

Innlegg av dracan »

For oss som eier en LC i "haug" kvalitet er det bare en fordel at han priser høyt. Det gjør at snittprisen på f.eks finn holder seg høy.....
Men noe dritt for de som skl kjøpe da 8)

Men for de som er nyskærrige kan ta en titt på skattelistene og vil da oppdage at mannen har teft for penger :roll:
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
Brukeravatar
Eivind37
Ble med: tir jun 15, 2004 8:19 pm
Lokasjon: Mandal

Innlegg av Eivind37 »

Kjenner Rolf Haug. Han er spesiell, og eksentrisk på mange måter, og kan forsåvidt forstå at folk reagerer på han noe uortodokse måte. Egentlig en veldig hyggelig kar! Faktisk en fyr med mye humor og selvironi.
Han har en genuin bilinteresse, og forkjærlighet for LC som den kvalitetsbilen den er. Han selger også mye biler, og jeg har enna ikke hørt om noen som føler seg lurt av Haug...og ha det vært noe i ettertid så har han alltid ordnet opp etter hva jeg vet.

Synes igrunn han er en farveklatt blandt bilselgere, og kjører sin egen stil uansett hva folk måtte mene om det. Egentlig litt kult det!

En ting han er meget flink til ,er å skape blest og PR rund sin virksomhet. Alle synes å ha en mening for eller imot, og da er jo hensikten oppnådd. Resultatet er at han selger mye biler og tjener bra med penger.

Så...hvorfor ikke? :lol:
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt
85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Brukeravatar
marting

Innlegg av marting »

Enig... Folk får jo handle av hvem de vil.... Jeg har til gode å se en bruktbilselger som ikke først og fremst er ute etter å tjene mest mulig på hver bil, det ligger liksom litt i jobbtittelen :lol:

Det man kan undre seg er, Hvor får haug tak i alle disse fine 60'ene han har med jevne mellomrom? Kunne vi i klubben vært mer oppsøkende i å finne "uregistrerte" (altså i klubben) lc'er og få eieren med i felleskapet vårt, og dermed aldri havner i klørne på griske oppkjøpere.

Drømmesituasjon: NLCK vinner stort med sitt andelstippelag og danner et fond på mange millioner. Fondet brukes til å kjøpe rubb og rake av det som dukker opp av eldre LC, både strøkne biler og delebiler og de settes trygt i NLCKs enorme lagerhall... :roll:
Dette blir en slags LC-bank der medlemmer har mulighet for å kjøpe biler og deler til riktig pris... hæ? HÆ ? Det hadde vært no!

hehehe :lol:
Brukeravatar
dracan
Site Admin
Kontakt:

Innlegg av dracan »

Hmmmmm!

Leid en fjellhall med riktig fuktighet og temp.
Hadde vært noe det gitt! :lol:
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
Svar

Tilbake til «Generelt»