Ja, det gjør jo som oftest detPer Martin skrev:Flott at det ordna seg!

Skal plutselig legge ut på en liten ferietur, og håper å få tatt dysene før helga.
oppsummert av det jeg husker, så kan jeg forvente å betale ca 3000 for jobben, og det var viktig å få satt opp dysene med et trykk tilpasset pumpa, siden pumpa riktignok ikke leverer som fra fabrikk.
Motoren er nå gått over 430k mens pumpa jeg skifta nettopp fikk jeg fra Fetsund bildemontering og aner ikke hvor langt den er gått, og luer på hva slags trykk som er safe å sette opp dysene på. Er nevnt 120bar, mens det orginale trykket fra pumpene er vel 125. (?)
Om jeg får fatt i dysespisser satser jeg på å legge ut på tur før helgen, dvs håper å få dette rett ved første forsøk, og ville vært supert om dette også ga meg boosten som denne motoren skal levere. Akkurat nå leverer den dårlig, og det MÅ være dysene som er pillråtne, klarer ikke tenke meg fram til at det er noe anna.
Så det blir med andre ord liv i friluftsgarasjen de nærmeste dagene.
Skal pakke om høyre forran, stelle dysene, prøve å finne oljelekkasjen som griser til motoren, og legge opp nytt el til tilhengerkontakten.
Skal ha min elskede 77modell combicamp på slep, og den trenger også litt stell.
Er heldig å ha "dele" combi, så har fått skiftet telt-stengene og et par knuste lykter over til den som skal tas i bruk. Innerteltet er levert til rens, og skal prøve å rense og impregnere taket i morgen. Skal også finne fram nål og tråd, og fikse glidelåsen.

Den gamle orange kasseres og ramma brukes til atv-henger... den med kassa foran skal shines. Den har jeg også fått tak i fortelt til.

Kan ikke annet en å anbefale å legge ut på tur med en slik sak.
Veier ca 200kg med madrasser og fortelt.
Kunne selvfølgelig vært en fordel med noe større hjul, men det får jeg leve med foreløbig. Tar ca 1min å ha sengeplassen klar, og da har man fullsize dobbelseng med konge madrasser. (madrassen på bildet kasseres)
Blir første ferietur med 60'n, tøtta og bikkja. Får se hvem av de tre som lager mest bråk.