Still opp folkens...dette blir virkelig morro!! Ingen vits å sitte hjemme å rive seg i håret
Det er plasser igjen!!
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Det blir anledning til å melde seg inn i klubben på treffet. Det koster kr 300,- og du får kalender (Begrenset opplag!) OG en hel helg med mat og overnatting som klubben betaler! SAmt et meget hyggelig miljø i flotte omgivelser med felles interesse....
Noen få plasser igjen i felleshytta!
Dette er mye for penga folkens!!
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Eivind37 skrev:På Lørdag etter at en glimrende middag er fortært, vil det bli en liten konkurranse ut på kvelden med humoristisk undertone.
Veivakselkasting!
Vi tar med en veivaksel fra en Hj60 motor...og den skal da kastes så langt det lar seg gjøre....
Edit: Vi vurderte faktisk en Mitsubishi eller Isuzu veivaksel eller topp, men
av frykt for at det ikke ville holde konkurransen ut ( ) så valgte vi "kvalitet -Hele veien"
Kan vi ta med egen?
Øystein
TLC for alle penga...
"Major e longinquo reverentia"
Nå: HDJ100L-GNPEZW 1999, 285/75-16 GYW Duratrac
Ex:
*HJ60 - 35" GYW MTR, OME, PTO vinsj, 12H-t*
*KZJ95L 1999,"telenor" GYW MTR*
Kongsber offroad klubb renset litt kvist i går på Sevlemoen i de eksisterende løypene, så det skal bli vanskeligere å få ripet opp hele biler. Det ble også ryddet en ny trase. Det ble også åpnet flere steder i grustaket.
I god dugnads ånd fikk vi desverre tømt gjørme hullet for gjørme av en ikke helt tam kar i en K5.
Uansett, nå står omerådet klart og venter på stor innrykk av Norsk Land Cruiser Klubb.
ruffsen skrev:Kongsber offroad klubb renset litt kvist i går på Sevlemoen i de eksisterende løypene, så det skal bli vanskeligere å få ripet opp hele biler. Det ble også ryddet en ny trase. Det ble også åpnet flere steder i grustaket.
I god dugnads ånd fikk vi desverre tømt gjørme hullet for gjørme av en ikke helt tam kar i en K5.
Uansett, nå står omerådet klart og venter på stor innrykk av Norsk Land Cruiser Klubb.
Bra insats og en stor takk til dere. Vi ses til helga.
Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15" x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
dracan skrev:Jeg har med Mikael på 8.
Vi tar så klart med 2 stk fjernstyrte biler som er NLCK sine.
Og meg på 46......
Gleder meg allerede.
Det blir byttet oljer rund baut på gammern før avreise.
Blir fin tur vettu Eivind, tenker du er litt missunnelig jeg......, men du kan jo alltids få deg en prøvetur om du vil da selvfølgelig.
Er det noe damer opp der vi skal eller?
Ja ja skal nå alltids greie meg uten dem og da...
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Har for første gang egen bil med på landstreff. Det startes fra Harstad/Tromsø i morgen kveld...
Frode S
(ex: LJ70, nå: HJ60 og KZJ120)
LA2ZTA
"- you are in a Land Cruiser,so nothing short of actually getting strafed from space is going to stop you getting there."
Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=1351
for min del blir det 420 mil. mulig jeg svinger en svipptur innom molde også... Bra vi er representert nordfra, iaff med to 60er! når regner du med å være framme Frode?
anng dette med damer......
dere skal jo overnatte i Jondalen, langt inni jondalen til og med. Veit ikke om dere er kjent med de historiene om eskimoene jeg? for å få nytt blod i avel'n jeg???
4Springar skrev:for min del blir det 420 mil. mulig jeg svinger en svipptur innom molde også... Bra vi er representert nordfra, iaff med to 60er! når regner du med å være framme Frode?
Stian og jeg starter fra Harstad i åttetiden i kveld, så er vel fremme utpå kvelden fredag. Kanskje vi treffes et sted på veg mot Kongsberg?
Frode S
(ex: LJ70, nå: HJ60 og KZJ120)
LA2ZTA
"- you are in a Land Cruiser,so nothing short of actually getting strafed from space is going to stop you getting there."
Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=1351
Da ønsker jeg god tur til de fra nord, og kan samtidig melde at det pissregner her nå selv om yr.no melder om strålende sol!!!
Det skal også bli strålende i morra, og litt mer skyer på lørdag.