Justere dieselmengden.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Evol
Ble med: tor aug 23, 2007 7:11 pm
Lokasjon: Harstad

Justere dieselmengden.

Innlegg av Evol »

Har leite litt rundt hær for å finne bilde på hvilken skru man skal tørne for å justere opp dieselpumpa, men har ikke funnet det enda. Noen som veit av bilder av dette?
frodelambi
Ble med: fre mar 03, 2006 8:17 pm
Lokasjon: Trondheim

Diesel

Innlegg av frodelambi »

Må du huske at det skal betales avgift til staten når du endrer på motorens ytelse. Skruen ligger bak på pumpen, rett mot torpedo veggen. Men du har vel røykbegrenser på det dyret ditt så da er det veldig begrenset hva som skjer utenom mer svartrøyk.
Brukeravatar
marting
Ble med: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Lokasjon: Ringerike

Re: Diesel

Innlegg av marting »

frodelambi skrev:Må du huske at det skal betales avgift til staten når du endrer på motorens ytelse

Du fleiper eller? :shock: Hvem gidder det da? "hallo, er det tollvesenet?, jeg har laga 10hk ekstra i bilen min og oensker aa betale litt avgift" :lol: Kan man justere ned litt da, og sende regning til staten?

Dette gjelder, meg bekjent, uansett ikke biler som er eldre enn 95.. tidligere ble avgifter beregnet paa en annen maate.
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
frodelambi

Ha ha

Innlegg av frodelambi »

Å der gikk den første på kroken, men det kommer sikkert flere utover uka.
Evol
Ble med: tor aug 23, 2007 7:11 pm
Lokasjon: Harstad

Innlegg av Evol »

Hehe frode æ is ifra t kjærringa di at du sett på nett istede førr å ta dæ av junior!!
frodelambi

Innlegg av frodelambi »

Ho ho sånn blir det, Dette må være et av de beste forumene å lure litt folk på. De tenner jo på alt som blir sagt her inne. Skal ringe deg å forklare hva du skal gjøre seinere. Nå skal jeg ut å kjøre meg tur med SKIKKELIG offroader i god været.
Brukeravatar
marting
Ble med: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Lokasjon: Ringerike

Re: Ha ha

Innlegg av marting »

frodelambi skrev:Å der gikk den første på kroken, men det kommer sikkert flere utover uka.
Takk og pris... begynnte jammen aa lure :lol: :lol:
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Svar

Tilbake til «Motor 7x»