Fikk tatt noen bilder av konebilen denne uken... BMW 630i 2005 modell. 258 hk. Det skulle holde for fruen som bruker bilen til og fra jobb, totalt 4 kilometer hver dag der fartsgrensen er 60 km/t
Vedlagte filer
bmw6302w.jpg (38.94 KiB) Vist 3040 ganger
bmw6301w.jpg (31.7 KiB) Vist 3040 ganger
BMW 520 DAT 2012 modell (stasjonsvogn)
BMW 520 DAT 2012 modell (sedan) konebilen
Du tilgir meg vel for at jeg flirer litt Bjørn ?.. hehe HAR HO KJØPT DEN BILEN FOR Å KJØRE 8KM OM DAGEN ??!! hihi.. dere er gale Ho kunne jo GÅTT
Neida.. syns det er kult jeg..
Sloss dere om hvilken bil som skal brukes på langtur da?
Utrolig kule bilder ja!... Er det brukt no spesielle filter eller no? eller er de fikla litt med etterpå ? Ser nesten ut som malerier eller tegning..
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
marting skrev:Du tilgir meg vel for at jeg flirer litt Bjørn ?.. hehe HAR HO KJØPT DEN BILEN FOR Å KJØRE 8KM OM DAGEN ??!! hihi.. dere er gale Ho kunne jo GÅTT
Neida.. syns det er kult jeg..
Sloss dere om hvilken bil som skal brukes på langtur da?
Utrolig kule bilder ja!... Er det brukt no spesielle filter eller no? eller er de fikla litt med etterpå ? Ser nesten ut som malerier eller tegning..
Hehe, ikke 8 km om dagen men 4 km totalt!!!!!!!!!!!!!!! Bortskjemt er hun nok ja, men hun fortjener det Hun lar jo meg kjøpe de bilene jeg har lyst på
Bilene er tatt med et Nikon speilreflekskamera og bearbeidet i photoshop
Vi sloss ikke om hvilken bil som skal brukes nei, det er sjelden jeg kjører BMW`en, stort sett bare når jeg drar på BMW treff. Ellers bruker jeg kun Lc`en, og det er den vi bruker på langturer. Har forresten blitt mer og mer glad i den funksjonen som gjør at man kan justere hardheten på demperne. Det var en Land Rover Sport HSE som prøvde seg litt i dag, men den ble levnet bak i støvskyene. Morro når bilen går godt
Da var BMW`en solgt og ny bil handlet inn. Denne gangen ble det en Audi A8 4.2 Quattro. 335hk. Har alt utstyr som f.eks doble ruter (skjønner ikke at noen tør å kjøre uten skuddsikre ruter jeg altså;-), fingeravtrykksleser (bilen scanner fingeravtrykket ditt slik at den vet at det er du som starter den), cruise controll som automatisk regulerer avstanden til bilen foran, lane-assist (varsler deg hvis du f.eks sovner av og havner på feil side av veien), pluss masse annet gadgets:-)
Vedlagte filer
008.JPG (28.7 KiB) Vist 2795 ganger
007.JPG (26.42 KiB) Vist 2795 ganger
005.JPG (32.53 KiB) Vist 2795 ganger
004.JPG (31.55 KiB) Vist 2795 ganger
003.JPG (33.03 KiB) Vist 2795 ganger
002.JPG (31.42 KiB) Vist 2795 ganger
Har blitt litt ekstra snacks på V8`ern også... Kromrør på støtfanger bak og kromlist på stigtrinnene og bakluken... Var hos Arctic Trucks i Drammen og monterte kromrørene og knipset samtidig noen bilder derfra
Vedlagte filer
020.jpg (35.43 KiB) Vist 2787 ganger
019.jpg (35.53 KiB) Vist 2787 ganger
018.jpg (38.21 KiB) Vist 2787 ganger
017.jpg (37.43 KiB) Vist 2787 ganger
016.jpg (33.63 KiB) Vist 2787 ganger
haha, når jeg så "Da var BMW`en solgt og ny bil handlet inn" tenkte jeg faktisk, haha iallefall ingen toyota corolla. Rå bra, synes nesten det er litt rart at fruen din vil kjøre noe sånt, er den ikke vanskelig å lukeparkere da?
landcruiseren blir stiligere og stiligere
ballemann skrev:haha, når jeg så "Da var BMW`en solgt og ny bil handlet inn" tenkte jeg faktisk, haha iallefall ingen toyota corolla. Rå bra, synes nesten det er litt rart at fruen din vil kjøre noe sånt, er den ikke vanskelig å lukeparkere da?
landcruiseren blir stiligere og stiligere
Hehe, jo bilen er 5,05 meter lang Har heldigvis parkeringssensor foran og bak og har lagt inn endel skademeldingsskjema i bilen
HighwayPatrol skrev:Audi A8 e svær bil, altso. Pass på med korr du parkera sånn bil på kjøpesentra osv. Er dessverre ein nøkkelripe-bil d der
Har den gått i Ålesund?
Ja, tror den har gått i Ålesund. Han jeg kjøpte den av kjøpte den av Møller Bil i Ålesund. Er en liten utfordring å lukeparkere denne ja Det blir kun kjærringa som skal bruke den til og fra jobb så satser på å unngå å få riper på den
Toy_Roller skrev:Du skulle hatt smikk på pungen mann
Her sliter jeg ræva av meg så dama kan ha avensis og jeg kan ha LC 1986mod...
Om du har eget firma eller noe vil jeg ha jobb!!!
Hehe, nei har nok ikke eget firma nei Jobber og sliter i en 9-4 jobb som alle andre. Er bare litt over middels bilinteressert og det har smittet over på kona også