Hvis du ikke skal bygge originalt eller mild custom så ville jeg gjordt følgende mods:
Tube fenders.....rock sliders fra Allpro....senket taket 3 eller 4"....hevet planet....4" hevesett...fanger og guard foran fra Metal Tech...Warn 8274 winch....15x10 felger foran og 15x12 bak og 36/15.50x15 dekk.....og skjermbreddere bak som dekker (der ligger utfordringen for å få dette til å se bra ut)
Hvorfor? Jo...hvis du ser på 45 og studerer linjene nøye så vil du se at bilen virker for høy ut i hytta...og får et litt smalt preg. Det ser ut som om det er fra en 70 talls film hvor alle biler var høye og smale.Et riktig pickup stuk er at den ikke skal være høy og smal, men bred og massiv...spesielt når du ser bilen bakfra.
Fronten skal ha et uttrykk av jern og utstyr. Med Warn winsjen som er ganske så massiv i seg selv vil fronten få et aggressivt look...utfylt av fangeren fra Metal Tech med et par snasne lykter på. Når du ser bilen forfra skal uttrykket være aggressivt med utstyr i midten og de brede dekkene som vil bli veldig synlig forfra hvis du bruker tube fenders.
Men...dette er jo min sære lille mening da....
Må likevel legge til at jeg nok er over middels interessert i dette
Gøy å bygge bil!