Høstmørket og vinterdvalen preger årstiden. Vinterdepresjon, kulde og fuktighet er en realitet. Det nærmer seg Jul med stormskritt med tilhørende juleavslutninger, hyppige besøk på x antall kjøpesentre som kjemisk renser deg for likvide midler.
Adventstiden er en ventetid...et håp om lys og glede...og vi pynter til julehøytiden.
Naturlig nok så pynter vi i Gardisgarasjen..som seg hør og bør....men ikke med lys og tilhørende dikt.
Alternativt gjør vi det på denne måten:
Begynte også på førerdøra i går, og etter mye vurderinger på hvordan nedkant av dør skal ordnes, så ble det at man da ordner det selv. Var ikke spesielt imponert av rustrep deler som er å få tak i...så da var det igrunn å ta frem kappeskiva, og skjære, samt lage pappmaler. Har tenkt på en mulig løsning. Originalt ender dørplatenes nedre deler ut i en V med åpen fals som er punktsveist, samt at dørpakningen sitter nederst...puhh...håpløs konstruksjon som er nødt for å ruste.
Erling bivåner prosessen og rister oppgitt på hodet over mine merkelige påfunn.....Han har ikke troen...men DET har jeg! Kan hende jeg driter meg ut her gitt, men det er ikke et faktum før den feite dama synger!
Fortsettelse følger.....