Einars toogførti og femogførti
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- offroadguru Solli
- Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
- Lokasjon: Hauge i Dalane
Re: Einars toogførti og femogførti
Her har det ikke hendt stort, har jobbet med andre biler. greide å få motorhavari på konas V70. Har nå skrudd istykker en Nissan sporsbil med motorproblemer.
Har satt vinterhjul på 42, kom over en eske med pigger, måtte skyte inn noen for å prøve.
Bilen er i daglig drift og har rullet mange tusen kilometer i sommer
Har satt vinterhjul på 42, kom over en eske med pigger, måtte skyte inn noen for å prøve.
Bilen er i daglig drift og har rullet mange tusen kilometer i sommer
- Vedlagte filer
-
- Når registerreima ser sånn ut så veit du at dagen er ødelagt
- 12092009163 35 prst.JPG (98.03 KiB) Vist 3069 ganger
-
- Er langt mellom piggene, får skyte inn flere senere
- 10102009169 35prst.JPG (115.53 KiB) Vist 3069 ganger
-
- 10102009170 35pst.JPG (120.64 KiB) Vist 3069 ganger
Pøh
Har hatt opprydding i garasjer i dag og klargjøring for vinter,sjekk av frysepunkt for kjøleveske osv.
- Vedlagte filer
-
- Dyret overvåker det hele
- 24102009172 35prst.JPG (143.96 KiB) Vist 3013 ganger
-
- Harn her har klar favorittbil
- 24102009175 35prst.JPG (135.69 KiB) Vist 3013 ganger
-
- 24102009174 35prst.JPG (159.75 KiB) Vist 3013 ganger
Pøh
Ble fire lys på takgrinda også, de to bak lyser når reversen er inne, har også en bryter som slår på alle fire.
- Vedlagte filer
-
- 24102009176 35prst.JPG (86.28 KiB) Vist 3011 ganger
Pøh
Dagens høydepunkt: Tja, tur i HJ 45 helt uten eksosanlegg kommer høyt opp. Det syns naboene også.
Pøh
Søndag morgen, kosestund på verkstedet. Mest kaffedrikking og lite fornuftig. Pusler litt med ekstralys, er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Testet litt med 3003 compact på A stolpen, litt tøft det. Eller så har jeg fire små xenon som kan monteres på taket, må ev. bygge hus til de. Blir et jævla bal.
- Vedlagte filer
-
- 24102009172 35prst.JPG (84.21 KiB) Vist 2982 ganger
-
- 25102009181 35rst.JPG (112.46 KiB) Vist 2982 ganger
-
- 25102009183 35rst.JPG (96.19 KiB) Vist 2982 ganger
Pøh
TAKET, GÅR FOR TAKET! Blir fett med hus, da får du vel lite strølys ned på panseret også?
Plaseringen ved frontruten er mer tidsriktig og er vel brukt "orginalt" på 40 serien.
Mads
HZJ105GX
Alle familier burde ha minst en Landcruiser...
Min Garasje.
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?p=49586#49586
HZJ105GX
Alle familier burde ha minst en Landcruiser...
Min Garasje.
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?p=49586#49586
Slo meg plutselig at dersom jeg får meg snorkel så går vel den plasseringa til helvete, eller?Mads skrev:Plaseringen ved frontruten er mer tidsriktig og er vel brukt "orginalt" på 40 serien.
Skulle vel ikke vere noen som har nærbilder av 40/42 med snabel.
Pøh
Den gang jeg kjøpte denne bilen (ja jeg angrer helt klart på at den ble solgt når jeg ser bildene av den nå) så satt det lys over alt på den.
Det satt blant annet 2 stk. på taket som pekte fremover, disse hadde ganske mye spredning, så di lyste opp panser så mye at jeg synest at de var helt umulig å kjøre med.
Hvis du skal ha noe som sitter lenger bak på bilen enn grillen så ville jeg ha festet dem midlertidig for å se om det i det hele tatt fungerer, i tillegg ville jeg ha funnet noe med liten spredning.
Skansen
Det satt blant annet 2 stk. på taket som pekte fremover, disse hadde ganske mye spredning, så di lyste opp panser så mye at jeg synest at de var helt umulig å kjøre med.
Hvis du skal ha noe som sitter lenger bak på bilen enn grillen så ville jeg ha festet dem midlertidig for å se om det i det hele tatt fungerer, i tillegg ville jeg ha funnet noe med liten spredning.
Skansen
HE he, lys over allt. Skulle jeg gjerne ha sett, du har ikke bilder av det TW ?snofte skrev:Den gang jeg kjøpte denne bilen (ja jeg angrer helt klart på at den ble solgt når jeg ser bildene av den nå) så satt det lys over alt på den.
Skansen
Helt klart et poeng det med blending, får ha en prøvetenning en kveld.
Pøh
Hmmm . finner dem ikke akkurat nå, men sender dem til deg hvis jeg finner dem igjen.einar skrev: HE he, lys over allt. Skulle jeg gjerne ha sett, du har ikke bilder av det TW ?
Helt klart et poeng det med blending, får ha en prøvetenning en kveld.

PS. Hvis jeg ikke husker helt feil så satt det ivertfall 8 stk. lys i fartsretningen (mulig det var 10) Men tror du fikk med deg alle lysene som har vært montert på den, så da er det bare å begynne å lete å telle

Skansen
Blir kjinkig med snabel og lys der ja...einar skrev:Slo meg plutselig at dersom jeg får meg snorkel så går vel den plasseringa til helvete, eller?Mads skrev:Plaseringen ved frontruten er mer tidsriktig og er vel brukt "orginalt" på 40 serien.
Skulle vel ikke vere noen som har nærbilder av 40/42 med snabel.

Det bor en diger kaserolle under panseret mitt, det skal den holde opp med.
Stor nok til å koke grøt til en diger nissefamilie.
Stor nok til å koke grøt til en diger nissefamilie.
- Vedlagte filer
-
- 03112009190 35prst.JPG (99.03 KiB) Vist 2876 ganger
Pøh
Kunne kansje erstattes med en lekker liten konisk sak her borte.
- Vedlagte filer
-
- 0311200919135prst.JPG (112.77 KiB) Vist 2873 ganger
Pøh
Og all den ledige plassen kan jeg bruke til....
- Vedlagte filer
-
- 0311200919335prst.JPG (122.57 KiB) Vist 2872 ganger
Pøh
Hurra, ny HJ45 i garasjen, noe bedre tilstand på karosseri enn den andre. Ikke helt fritt for rust men litt lidelse får man tåle om man skal kjøre verdens kuleste vogn. Har ikke tatt et eneste bilde, får komme senere
Pøh