Velkomstpakke

Her kommer evt. informasjon fra admin angående forumet. Du kan også ytre dine egne tanker/ideer om forumet her

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Mortin
Ble med: tor jan 29, 2009 10:44 pm
Lokasjon: Sel

Re: Velkomstpakke

Innlegg av Mortin »

Har heller ikkje sett noko til velkomstpakka trass i fleire henvendelsar og lenge sidan medlemskapet var betald...-lenge til ho kjem tru...?
Brukeravatar
dracan
Site Admin
Ble med: tir mai 25, 2004 10:07 am
Lokasjon: Fredrikstad
Kontakt:

Innlegg av dracan »

Sak 4 Medlemspakken til nye medlemmer. Vi mener at dette ikke fungerer tilfredsstillende og ønsker å avvikle dette. Dette må gjelde for nye medlemmer fra og med januar 8. Januar 2009 Vi planlegger at kalenderen blir den nye ”medlemspakken” fra og med 2010. De som ikke har fått medlemspakke til nå SKAL prioriteres.

Ble du innmeldt etter 8/1-2009 så er det kun kalender som skulle vært sent!

Om du ikke har fått den så kontakt Eivind37 her på forumet.
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
Hallgeir
Ble med: søn feb 17, 2008 9:39 pm
Lokasjon: Trondheim

Innlegg av Hallgeir »

Jeg meldte meg inn i fjor en gang og betalte kontigenten, men har ikke sett noe velkomstpakke whatsoever... Anyway, i dag dukket det opp et innbetalingskort for medlemskontigent 2009 i posten. BRA! Var jaggu på tide :)
Endeli årntli bil... :)
Brukeravatar
dracan
Site Admin
Ble med: tir mai 25, 2004 10:07 am
Lokasjon: Fredrikstad
Kontakt:

Innlegg av dracan »

Akkurat det med medlemspakke kan jeg ikke svare for.... Men ta evnt kontakt med 4springar her på forumet så fikser han det...... ble alt for mye rot med dette og derfor har vi nå kalendere som sendes ut vært år!

Ting skal bli litt mer på track fra og med nå.
Nytt medlemsregister, plastkort og pdf faktura.....

Vi sender ut nye kalendere i januar og da vil alle betalende medlemmer få ovennevnte.
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
Svar

Tilbake til «Forumet - Annonseringer - Ris ros forslag»