1999 hdj 100 automat på 20" sommer.
1990 hdj 80 automat på 33" Solgt
1990 4runner manuell på 36" nå overtatt av min svoger,men jeg har reserve nøkler

1994 hdj 80 Arctic Truck Twinturbo manuell på 38"
Skal skrive litt mere etter hvert.
1990 Hdj 80: 33 mtr 8x15 larzon, 10000gewvinsj, ome 2"hevesett, 7x xenon i front, ome styredemper, alu.intercooler, 3"eksos, jr-filter i boks, depo lykter hele veien i rundt.+noe småtull her og der.
1990 4runner: Uff, det blir mye for en dårlig skribent som meg. Plukket ned i småbiter og sandblåst å syre-grunnet gulv,aksler og ramme. Ramma ble lakkert med 7 liter akryl-lakk. Monterte deretter nye orginale bremse-rør og slanger, skiver,band og klosser. Så ble det montert arb-sperrer og 5.13 utv å komressor. Så kjøpte jeg hilux warn-fangere, og da måtte jeg bygge om bakskjermer og breddere, pga org fangern som går frem til bakhjulet. Ellers ville det sett rart ut. Så jeg fikk valset nye ned-deler. Og på fangeren der skilte på hiluxen skal være, der kommer det ut 2stk 3"eksosrør

1994 Hdj 80: Kjøpt ferdig bygd og godkjent BT, av Ørn Thompsen hos ARCTIC TRUCKS. Kjøpte den med noen tekniske mangler, som jeg har utbedret. Det er med et sett 38x15,5x15 arctic trucks at405 dekk på 10x15ATfelg, og et sett med 37x12,5x17 bf at på AT 10x17 felg. Men fordi om den er ferdig bygd så langt, så har jeg en god del planer og deler til den. Har 3stk maxtell 9" xenon som skal på. Har også ny turbo. En KKK24 som skal på. Også har jeg en alu-intercooler som er kjøpt for 80`er med ac. Skal Justere pumpe, montere powerfilter og sveise 3"eksos på samme tidspunkt som turbo bytte. Når jeg er ferdig med motor kirurgi, så skal jeg montere ARB fram og bak og bytte til samme utveksling som automat bilene har. Dvs fra 327.7 til 410. Skal også på med snorkel, ku-fanger, skiboks og navigasjon. Det er vel de foreløpige planene. Det forutsetter at jeg blir fornøyd med motoreffekten og oppsettet. Blir jeg ikke det, så må jeg begynne med maskinering og annen turbo. Må vel inn med centerforce clutch her også. Kan får jeg flere ideer og påfunn også, men jeg skal holde dere oppdatert