Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Ja, på nyåret skal det dras til!ruffsen skrev:Er ikke vært ditt år rett og slett Pål. Får la handa komme seg og dra til på ny året, skal se det er det som skal til. God bedring i hvert fall.
Da ser du riktig, var 21 minus her om dagen når jeg fikk rulla på plass donorbilen og stjælt hub og spindel fra den.offroadguru Solli skrev:Det ser kaldt ut Pål men du har ihvertfall tak over hodet.
Gir man opp kommer man seg ikke noen vei... så det er ikke et alternativ.vegsir skrev:steike du er ikke redd for å ta i litt neitror jeg hadde gitt opp hvis jeg sto der med det gåene lageret.
---sa hokaphontas da amerikaneren kom!ildhane skrev:whoa!
søren da. jeg sikla jo på den4Springar skrev:tenkte tidligere å kvitte meg med den, men oppdager stadig nye formål... og tror derfor jeg monterer den under bilen, bak girkassa. Med tau/vire ut bakfangeren...
Driver flere nisjebedrifter, men det går stort sett jævla dårlig...
ja, dette med vekfordeling og overheng er tingen... men jeg vil ha vinsjen UNDER bilen, og der ser det jammen ut til å være ok plass. Tenker jeg foreløbig ikke lager noe freespool-greie, bare kjører wire ut. funker fett det.offroadguru Solli skrev:Godt nyttår du og.
Danske Challenge gutter ser jeg monterer vinsjen bak setene og lager mulighet for å trekke tauet ut både forran og bak, i tillegg får man bedre vektfordeling og ikke minst mindre overheng forran. Lite vits med store hjul når vinsj og støtfanger butter i mot som om man kjørte på 31 tommere
Heihei, det er vel tiltenkt å være treff 22-24 jan eller helga etter i Bardu, muligens samme kjørefeltene som vi hadde i sommer/høst. Er Arctic Jeep Challenge, må jo dra å kjøre svettn av de gutta.dpm skrev:hei Pål. ser du skriver at det er treff iløpet av januar mnd, hvor og hvilken kjøring blir det der?