http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17175006
Meg: Hallo, eg ringer angående den land cruiser 120 arctic trucken. E den fortsatt til salgs?
Selger: Ja, det er den
Meg: Ok, flott. Er dette ein importbil frå Island?
Selger: Ja, det stemmer.
Meg: Prisen på den uten bakseter, er den på 399.000,-?
Selger: Jepp
Meg: Ja då regner eg med at bilen er godkjent også. Den prisen der er jo over 100.000,- meir enn den billigste GX eg har funnet på finn.no
Selger: Syns du prisen er for høy?!?
Meg: Nei, ikkje nødvendigvis. Men då tek eg det også som ein selvfølge at bilen er godkjent med dekka(?)
Selger: Si meg; er du i det hele tatt intressert i bilen?!?
Meg: Jo, for meg kan det være aktuelt, men det bør da vel være lov å forhøyre seg om prisen. Men for meg, så virkar d som om du ikkje har lyst til å selge bil til meg
Selger: Jo, du kan godt få kjøpe den, men vi har nok henvendelser på denne bilen, så du trenger ikke å komme å si noe på prisen.
Meg: Nei, så sant den er godkjent, so er det ikkje noke i vegen med prisen. Korleis ser den ellers ut i understell og sånt?
Selger: Si meg; er du overhooooooooooooode intressert i denne bilen?!?
Meg: I utgangspunktet var eg det, men no har eg skifta meining oppi det heile. For meg so virker det ikkje som du er intressert i å selge bilen til meg, men eg har uansett ikkje lyst til å handle bil hos deg i det heile tatt.
Selger: Neivell, det er likeså greitt, det
Samtale slutt
Eg sendte mail med ein gong til S LINE AUTO om at denslags finner eg meg ikkje i, og om det ikkje dukker opp svar frå dei innen eitt døgn, med beklagelse over korleis selger var mot meg, kom eg til å legge ut emne på nlck.no og h4k.no.
Virker for meg som om det er liten aktivitet på denne bilen, eller so har selger blitt nedringt av personer som ikkje vil ha bilen uansett. Bilen har ligget lenge ute på finn, no med nye bilder.
Eg har hvertfall bestemt meg for å ikkje bytte bil