gjør meg ikkje mindre sugen på å få ferdig min bil det der..
Fett med lys på taket og foresten!

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
bra du får litt inspirasjon!Toy_Roller skrev:Herlige video snutter pål..
gjør meg ikkje mindre sugen på å få ferdig min bil det der..
Fett med lys på taket og foresten!
Takker, blir du ikke med til bardutreffet, blir nok litt artig kjøring der oppe!dpm skrev:tøffe videoer!
Kordan firma jobbe du i?
bardutreffet er nå til helgen.dpm skrev:vintertreff hadde vært atrig, e d fastsatt noen dato? Litt unsikker pga at vi har vogna oppe i skibotndalen og skutersesongen e så kort at man egentlig ikke kan gå glipp av ei eneste helg.
Mhm! Æ jobbe i Elite Servicepartener. (driv med skadesanering, vann/brann) så ja, vi har en del å gjøre om dagan!
om du så biln så va d nok fruen du så. for å si d sånn, æ kjøre den bilen alt for lite... kjøre stort sett kun hiacen.
I know... men på Sjøvegan e det bare lunk, trur dem har for liten varmtvannstank til alle innbyggeran... va kollonnekjøring til høytrykkspylern.knixen skrev:esso på stakkevollveien har varmt vann i høyttrykkspyleren
toren skrev:vasker du bil i den kulden somtydlegvis har vert der oppe.
Hvorfor er du en plass hvor du kan kommentere dette? Er ikke luxen i drift? Treff i bakgården din og du er ikke med?Rukus skrev:toren skrev:vasker du bil i den kulden somtydlegvis har vert der oppe.
Har ikke vært kulde, ar vært regn så litt munis, nå som resulterte i MYE vatn ætter veianså har ikje vært værre enn 2-4 minus
Æi e ikje me æi....knixen skrev:Hvorfor er du en plass hvor du kan kommentere dette? Er ikke luxen i drift? Treff i bakgården din og du er ikke med?Rukus skrev:toren skrev:vasker du bil i den kulden somtydlegvis har vert der oppe.
Har ikke vært kulde, ar vært regn så litt munis, nå som resulterte i MYE vatn ætter veianså har ikje vært værre enn 2-4 minus
knixen skrev:ser du trengte mer marktrykk og hadde satt på spoiler på siste bildet...