Og her er`n....90 cruiser`n vår.
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: Og her er`n....90 cruiser`n vår.
Om du ikke er snekkerkyndig, så bør du vel ringe snekkeren og heve garasjen litt, før du setter på større dekk.... 

Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Bila har jo blitt helt rå den..........
Sverre
Medlem av den skumle trønder taliban ligaen
Medlem av den skumle Prado geriljaen
Min Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=11517
Arnolds sin blogg: http://www.arnolds.blogg.no
Medlem av den skumle trønder taliban ligaen
Medlem av den skumle Prado geriljaen
Min Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=11517
Arnolds sin blogg: http://www.arnolds.blogg.no
Blank bil det der, likte fargen på den! Er vel ikke så mange av den fargen der i Norge? Mye finere når det ikke er todelt farge på bilen. Noen kule felger så har du en glimrende kjerre
Jeg stemte for BFG All-Terrain, hehe... Kan anbefale de, kjempfornøyd med mine så langt.

* Svært skuffet over Toyota Norge AS' håndtering av dyseproblematikken på LC120.
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng.
* Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng.
* Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!
Er akkurat nå noen usle tastetrykk unna 4stk nye BFG All-Terrain til 5.262 kr inkl mva & frakt 

-KZJ95L-
Utført! Klarte ikke å vente lengrethsver skrev:KJØP KJØP!

Nå blir det felg jakt til uka.....
For mye? Safari felgene er jo rå da

-KZJ95L-
Nye sko & såler
Dårlige mobil bilder her da....men jeg skal få tatt noen sikkelige bilder ettervert...litt grøftekjøring og flexing etc

Dårlige mobil bilder her da....men jeg skal få tatt noen sikkelige bilder ettervert...litt grøftekjøring og flexing etc

-KZJ95L-
Det ble skikkelig bra!! Du blir nok godt fornøyd med de dekkene!!
Lekre felger!!!!
Lekre felger!!!!

"Always a better way"
Ble kledelig det der!
Hadde mest lyst på Incubus Passion som vinterfelg til min, men de var visst ikke så godt egnet for vinterbruk. Så det er mulig at det blir Incubus Safari, samme som dine, på min 120 til vinteren.
Hva slags dim. er det på de felga og dekka der? Vet du innpresset på de også?

Hadde mest lyst på Incubus Passion som vinterfelg til min, men de var visst ikke så godt egnet for vinterbruk. Så det er mulig at det blir Incubus Safari, samme som dine, på min 120 til vinteren.
Hva slags dim. er det på de felga og dekka der? Vet du innpresset på de også?
* Svært skuffet over Toyota Norge AS' håndtering av dyseproblematikken på LC120.
takk takk folkens
Jo da, fikk testa dekka litt på asfalt rett etter jeg monterte dem.(samme kveld fuska kroppen litt, klødde i halsen og dagen etter lå jeg rett ut på sofaen med feber og dritt
) Utrolig støysvake dekk egentlig. Gleder meg til å få kjørt litt i mindre urbane omgivelser
Walkabout : mer eller mindre "normalt" oppsett. 7x16 et15 265/70 Safari felgene ser jo robust ut..klar for tur i skog og mark.
Noen her som vil dele noen erfaringer på hvordan All-Terrain dekka oppfører seg på forskjellig underlag? Har hørt at dem ikke trives så godt i gjørme/våt jord. Mønsteret pakkes raskt til.
Uansett....gleder meg til litt kjøring straks feber`n slipper taket

Jo da, fikk testa dekka litt på asfalt rett etter jeg monterte dem.(samme kveld fuska kroppen litt, klødde i halsen og dagen etter lå jeg rett ut på sofaen med feber og dritt

Walkabout : mer eller mindre "normalt" oppsett. 7x16 et15 265/70 Safari felgene ser jo robust ut..klar for tur i skog og mark.
Noen her som vil dele noen erfaringer på hvordan All-Terrain dekka oppfører seg på forskjellig underlag? Har hørt at dem ikke trives så godt i gjørme/våt jord. Mønsteret pakkes raskt til.
Uansett....gleder meg til litt kjøring straks feber`n slipper taket

-KZJ95L-
det der blei veldig bra,fin kobinasjon dekk felg på på den bilen 

http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
morroa har så vidt begynt

-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
På tur hjem fra butikken i dag orket ikke cruisern asfalt lengre..... dro av veien og utførte en liten babyflex
Godt fornøyd med dekka, både på og av veien

Godt fornøyd med dekka, både på og av veien

-KZJ95L-
Nice! Skal få shina min innvendig i helga... 

"Always a better way"
Etter en ryddings i garasjen her forleden ble oppmerksomheten ettervert rettet mot gulvet der cruisern står.
En rød liten dam ett lite stykke bak høyre forhjul....
Hva f*** ....automatolje tenkte jeg idet jeg krabbet under gliset.
Pustet egentlig litt lettet ut da vesken på gulvet viste seg å være kjøleveske.
Ok. Etter litt fant jeg årsaken til "blødningene"
Benyttet også muligheten til olje og filter bytte ettersom lørdagen ble tilbrakt her under dieseldyret...
Castrol Edge ettellerannet.... og Fram filter.
Tut & kjør
En rød liten dam ett lite stykke bak høyre forhjul....

Pustet egentlig litt lettet ut da vesken på gulvet viste seg å være kjøleveske.
Ok. Etter litt fant jeg årsaken til "blødningene"

Benyttet også muligheten til olje og filter bytte ettersom lørdagen ble tilbrakt her under dieseldyret...

Castrol Edge ettellerannet.... og Fram filter.
Tut & kjør

-KZJ95L-
Fukt i høyre tåkelys elimineres slik 
Laget meg tilsvarende på venstre side også, men bildet ble så elendig at jeg driter i å legge det ut

Laget meg tilsvarende på venstre side også, men bildet ble så elendig at jeg driter i å legge det ut

-KZJ95L-
- HighwayPatrol
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Nydelig stykke 90 du har her. Ikkje dumt å ærstatte rustne rør til gummislangar 

Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Er du fornøyd med felgene så langt, greie å holde rene etc?
Lurer på disse til min om vinteren nå om jeg ikke kommer over noe brukt, da i 8x18". Vært litt skeptisk etter å ha sett bildene i katalogen, men de gjorde seg mye bedre på bil
Lurer på disse til min om vinteren nå om jeg ikke kommer over noe brukt, da i 8x18". Vært litt skeptisk etter å ha sett bildene i katalogen, men de gjorde seg mye bedre på bil

Jupp
Solide saker disse felgene ja.....møkk & bremsestøv løsner lett uten store anstrengelser ved bruk av høytrykkspyler. Var selv litt skeptisk da jeg bladde i katalogen, men likte de bedre for hver dag som gikk etter at felgene ble foreviget på lc`n 

-KZJ95L-
2000 KZJ 95
Vinter`n har viss kommet for å bli i Trøndelag ja...
Som LC eier slipper man å vente på brøytebilen....muhahaha...
Som LC eier slipper man å vente på brøytebilen....muhahaha...
-KZJ95L-