Jeg tror faktisk ikke dere begriper hva en arctic truck er? gå inn på denne linken å si meg om disse kjøretøyene til arctic trucks ville hatt megaproblermer i afrika. finnes ikke bare 37" hjul fra arctic trucks.
er vel ikke uten grunn at 40% av kunden til AT norge er Forsvaret?
http://www.defence-arctictrucks.com/
om det skulle vært en 120 eller 60. Arctic Trucks ombygger det, all kritikken går jo trossalt ut på at en Actic Truck ikke hadde klart turen.
vil en Arctic Truck G270, Arctic Truck G290 eller En Toyota landcruiser 78 Arctic truck ikke klart turen?
besvares spørsmålet med et "Ja, de ville klar turen like god" så sier jeg ikke mer på dette temaet.
arctic truck bygger om biler slik du vil ha dem.
og er en av de få man kan henvende seg til når man ikke er så utrolig dyktig til å skru på biler selv.
som f.eks solli, knixen og flere på forumet her som jeg har sett er veldig flinke mekanisk på bilene
så om jeg hadde hatt problemer med en 120, eller en 60 i afrika da vil jeg kallt meg selv "fucked", ringt 1881 og hørt hvor nermeste merkeverksted
Jeg personlig ønsker et kjøretøy som jeg kan bruke til allt, men i tilegg vil jeg ikke få problemer på de legendariske EU kontrollene.
og jeg har faktisk ikke den mekaniske kompetansen som mange har her.
og da er det flott at men har bedrifter som AT her i Gestapo norge som klarer å få igjennom godkjenninger på slike kjøretøy