4Springar skrev:synd med ubalansen, men prøv deg fram med ballansering før du kvitter deg med de!
Det må jo være et supert offroad dekk til 60, med nok størrelse og bredde til å flyte litt mer på bløtt undelag og snø!
Selv om de er noe stive så får vel vekta på 60n de til å flyte.
Hva kunne du tenke deg å bytte i da?
Liker roofracken din godt! Hva er det slags sak? liker de low-profile!
var oppe hos de som la de på i dag, og sjekka 2 av dekka i balanseringsmaskin. satte det som sto forran bak. det hjalp endel, men nå føles det som om at det er det andre dekket forran som rister
var på snøkjøring i helga, var ingen sukse for å si det sånn, men det var ingen som kom frem der såeh. prøvde med litt forskjellig lufttrykk, men fant ikke det riktige, enten var det litt for mye eller litt for lite. men justerte bare et par ganger sånn på gefyhlen. må nesten prøve å bytte om dekka på andre siden å se om det hjelper. må jo nesten få testa de ordentlig i terrenget
var himla fornøyd med bf-dekka mine og har fått en ca pris på den nye typen. men det er vel ''bare 37x13.5?? frister egentlig litt med 15.5'' bredde også
var på den lokale høggern. og der sto det en fin gammel 240 med roofrack faktisk. flytta festene fra innsiden av ramma til utsiden, men allikavel så er den litt trang, så en ser at den er litt buet på midten.
jeg er egentlig ikke fan av roofrack i det hele tatt, men ble veldig fornøyd med den. og det blir enda bedre når jeg får flytta lyktene fra gangstercapsen og får på reservehjulet, lysbjelken og ryggelys oppå der

var oppe å skrudde av lyktene fra den gamle ''roofracken'' fra bestemor, så de kommer nok på i løpet av et par dager
nå sitter det forresten 4x hella 3000 med xenon i fronten. det lyser noe helt perverst nesten