Jeg liker å se at du virkelig er genuint intresert i alt som har med skikkelige biler å gjøre

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Den olja er det bare å hoppe å drite i. Setter du inn nytt membran så er den smørt i olje. Når et slikt membran varer over 30 år uten smøring så er det bare å glemme.isuki skrev:Bra "grunnforskning" dette Håvard!
Jeg liker å se at du virkelig er genuint intresert i alt som har med skikkelige biler å gjøreTommel opp for deg.
![]()
Har du funnet ut av den "mystiske" membranolja som er nevnt i instruksjonsboka til BJ42?
håvard skrev:Den olja er det bare å hoppe å drite i. Setter du inn nytt membran så er den smørt i olje. Når et slikt membran varer over 30 år uten smøring så er det bare å glemme.isuki skrev:Bra "grunnforskning" dette Håvard!
Jeg liker å se at du virkelig er genuint intresert i alt som har med skikkelige biler å gjøreTommel opp for deg.
![]()
Har du funnet ut av den "mystiske" membranolja som er nevnt i instruksjonsboka til BJ42?
Jepp. Har kjørt med 12v i Russland, og brukt 24v en del. Knallvinsjer- lysår bedre enn "kina" og Tabor vinser. Har Tabor, den ga opp- vinsja i 3 timer "sammenhengende" i den verste myra i Russland med en 12v ComeUp. Skulle jeg hatt noen annen vinsj så hadde det blitt WARN 8274, pga ekstrem hastighet med doble motorer, men det er isåfall den neste grunnen.4Springar skrev:hey, er det en DV-9i du har i fronten? 24v ikke sant...? Hvor gromt har du testa den, hvordan er erfaringene...?
Man kommer ikke ned den skrenten uten å skrapespecialops skrev:det skrapa godt i den fjellbakken... Knall at du kjører offroad med verden beste bil merke, men rart at det ikke er flere som henger seg på her i klubben. tumbs up!
Ja, er lite info og review rundt om, men siden forsvaret har gått god for de, -og du skryter, så blir det en ComeUp...håvard skrev:Jepp. Har kjørt med 12v i Russland, og brukt 24v en del. Knallvinsjer- lysår bedre enn "kina" og Tabor vinser. Har Tabor, den ga opp- vinsja i 3 timer "sammenhengende" i den verste myra i Russland med en 12v ComeUp. Skulle jeg hatt noen annen vinsj så hadde det blitt WARN 8274, pga ekstrem hastighet med doble motorer, men det er isåfall den neste grunnen.4Springar skrev:hey, er det en DV-9i du har i fronten? 24v ikke sant...? Hvor gromt har du testa den, hvordan er erfaringene...?
Løp og kjøp, jeg har bare godt å si om ComeUp 9000
Nei jeg er ikke enig, men det er jo en smakssakToy_Roller skrev:savner at det er kvitt rudt lyktene dine jeg slik som på taket!????
er du enig?