Sikring til setevarmere

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
OddgeirL
Ble med: tor sep 11, 2008 10:42 pm
Lokasjon: Oslo

Sikring til setevarmere

Innlegg av OddgeirL »

Orket ikke å lete så mye etter feil/sikring i -25 grader i dag. Den ene bryteren til setevarme har vært litt kranglete. Åpnet denne, og greide selvfølgelig å knerte sikringen. Disse er ettermontert da dette er en tyskerbil. Tror dette ble gjort på fabrikk eller verksted. Det er ikke gjort av første eier, og jeg er andre eier. Jeg har to knapper, en for hver stol, med to stillinger i tillegg til "Av". Prøvde å sjekke ut samtlige sikringer i dag, (i motorrommet, og under rattet), men uten hell. Ingen var gått.

Hvor skal sikring for setevarme sitte når dette er fabrikkmontert? Håper dem har benyttet samme avgang iallfall.
Brukeravatar
Pirkka
Ble med: søn jul 10, 2005 8:47 pm
Lokasjon: Holmestrand

Re: Sikring til setevarmere

Innlegg av Pirkka »

Sikring til setevarmere motorrom 20A no:19
OddgeirL

Innlegg av OddgeirL »

Takker for svar, da skal jeg sjekke den sikringen en gang til.
Det er ikke sikkert det er den, ettermonterte drittgreier
Brukeravatar
HighwayPatrol
Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane

Innlegg av HighwayPatrol »

Hei, minnest at eg har spurt deg før ang din tyskerbil og setevarme. Eg heller har ikkje setevarme på min. E d original toyota setevarme som er satt i?
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Bilde
OddgeirL

Innlegg av OddgeirL »

Vet ikke. Tror ikke det er gjort i Norge, da forrige eier som kjøpte den ny ikke nevnte noe om ettermontering.
En kollega har maken norsk bil, og han har trinnløs regulering. Jeg har 2-trinns varmeregulering. Varmen fungerer veldig fint.
TLC120GX
Ble med: lør jul 14, 2007 9:49 am
Lokasjon: Bodø

Innlegg av TLC120GX »

Jeg har en importbil fra Tyskland, LC120 Executive, 2003 mod. og der er orginalmontert setevarmere med trinnløs regulering. Virker helt perfekt også. Trodde setevarmere var standard i alle LC 120.
Land Cruiser 150GX, 2022mod. :D
Ford Sierra 2,0is, 1986mod.
Kawasaki Brute Force 4x4i, 2012mod.
MF 135
tarjei
Ble med: man nov 16, 2009 10:43 am

Innlegg av tarjei »

Jeg har tysk 2007 modell, med originale setevarmer (og PWR HEAT). Og ifølge han vi kjøpte den av (Netauto.no, en stor Norsk importør av LC) så er dette (ihvertfall nå) standardutstyr også på tyske biler. Både setevarme og PWR HEAT.
Svar

Tilbake til «Chassis og elektrisk 12x»