Returtransport

Har du noe du vil si, men som ikke har noe med Land Cruiser å gjøre så er dette stedet for deg.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
chrisrik
Ble med: man apr 19, 2010 2:55 pm
Lokasjon: Tromsø
Kontakt:

Returtransport

Innlegg av chrisrik »

Hallais folkens!
Lykkelig eier av en 2003 LC flyttet fra kalde nord til, ja, Ålesund i sommer. Hele flyttelasset ble lempet i bilen på bekostning av både vinterdekk og bakseter. Nå har høsten og bilens 7års dag snart innhentet meg, og skulle gjerne fått hand i utstyret.
Er det noen her som har tips til hvem som kan være villig til å ta meg seg noe enkelt gods sørover langs E6? Jeg raser raskt innover til Oppdal og losser utstyret der :D
Hurtigruten, ja, prisforespørsel er sendt dit :-) Men må da være nok av lastebiler som går halvtomme sørover?

Alle tips mottas med takk!
Brukeravatar
knut eivind
Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
Lokasjon: Gjøvik

Re: Returtransport

Innlegg av knut eivind »

fra hvor langt nord er det prat på?
knut eivind skogen tlf. 95287o82
chrisrik
Ble med: man apr 19, 2010 2:55 pm
Lokasjon: Tromsø
Kontakt:

Innlegg av chrisrik »

hehe, vesentlig informasjon som ble utelatt der.. Setermoen (Bardu), 16 mil sør av Tromsø. En sving langs E6, mer eller mindre :-P
vegsir
Ble med: lør okt 04, 2008 4:11 pm
Lokasjon: Ærendal

Innlegg av vegsir »

hva er det snakk om da? skal nedover fra tromsø neste helg og har mulighet for å få tatt med litt. men skal jo til andre siden av landet da. så måtte ha møtt deg en plass på veien. :wink:
HJ60: ''BESTEMOR'' 37'' ARB,++ SOLGT:(
Hilux mk3 37'' AsfaltTtrøkk
vegsir: ''Bruker sin TLC på en måte som imponerer noen og gir kuldegysninger til andre.''
Svar

Tilbake til «Off Topic»