Noen her på forumet som har handlet denne gamle hiluxen?
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- ole_kristian
- Ble med: tir aug 17, 2010 1:23 pm
- Lokasjon: Austvatn, Nord Odal
- Kontakt:
Noen her på forumet som har handlet denne gamle hiluxen?
Noen her på forumet som forbereder seg på å ta steget inn i den "Førstegenerasjons høyluxuriøse allveifarende losje" eller?
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30515338
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30515338
- Vedlagte filer
-
- rn46.jpg (41.19 KiB) Vist 4958 ganger
Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Har nå: '80 Land Cruiser HJ45 pu og '08 Rav4.
Re: Noen her på forumet som har handlet denne?
Veit hvem som hadde den. Har gått å sikla litt på den lenge. Men nå er den solgt rett foran øya mine. Rakk ikke ringe før den ble solgt
Er det noe rart en kan bli deprimert..

- ole_kristian
- Kontakt:
Åsså nesten på hemplassen din a gutt?pero skrev:Veit hvem som hadde den. Har gått å sikla litt på den lenge. Men nå er den solgt rett foran øya mine. Rakk ikke ringe før den ble solgtEr det noe rart en kan bli deprimert..
Har hatt før: '86 Mazda B2600 '86 Jeep Cherokee, '98 Hilux LN170, '82 LN46, '88 Hiace LH66 4wd, '83 RN46, '97 Landcruiser KZJ95, Lexus RX400h og '99 Landcruiser HDJ100
Ja, 14 minutt unna
føler meg småkvalm å syk etter ett slikt tap 

Ikke nok med det. Fikk opplyst av selger att bilen skulle til Afrika 

- ole_kristian
- Kontakt:
NEEEIIII!!!!!!pero skrev:Ikke nok med det. Fikk opplyst av selger att bilen skulle til Afrika

Påsto så, så nå er jeg mere deprimert på vegne av alle Norges Toyotafrelste innbyggere 

Annonsen er slettet så jeg får ikke sett... Regner med dette var en RN46 ? Var den spesiellt bra? Har du spurt selger om han kan gi deg nummer til kjøper? Kanskje han syns det er greit å selge med litt fortjeneste?
Ja dette afrikaeksportgreiene er no lugubre greier.. fattige folk betaler blodpris for vår "søppel" Det er jo fryktelig trist at slike forsvinner dit, og det er garantert ikke den første..Tenk hvor mange gardsbiler som har blitt solgt billig fordi bonden ikke gidder (skal vel passe kjeften min litt her nå, men min erfaring med dagens bønder er at spesiellt flittige og int. i å ta vare på ting er de ikke..kjøpe nytt-kaste det gamle) hundrevis av disse har blirr eksportert eller vraka lenge før tida.
Vi får glede oss på en afrikaners vegne..han har sikkert mer bruk for den enn noen av oss
Ja dette afrikaeksportgreiene er no lugubre greier.. fattige folk betaler blodpris for vår "søppel" Det er jo fryktelig trist at slike forsvinner dit, og det er garantert ikke den første..Tenk hvor mange gardsbiler som har blitt solgt billig fordi bonden ikke gidder (skal vel passe kjeften min litt her nå, men min erfaring med dagens bønder er at spesiellt flittige og int. i å ta vare på ting er de ikke..kjøpe nytt-kaste det gamle) hundrevis av disse har blirr eksportert eller vraka lenge før tida.
Vi får glede oss på en afrikaners vegne..han har sikkert mer bruk for den enn noen av oss

Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- ole_kristian
- Kontakt:
Det så jo ut til å være litt jobb på den - men slett ikke noe vrak - var mere bulker enn rust trur jeg, og dessuten så syns jeg den var relativt billig. 8 papp - var det ikke?
Var en RN46 ja.
Var en RN46 ja.
Den hadde gått 140000. Samme eier siste 12-15 år ca. Lite rust men litt stygg. Kjente feil var utslitt kam og høy co.
Og ja den var så gårdsbil som en gårdsbil kan bli
Ny eier: "Raber Rashid" Oslo
Og ja den var så gårdsbil som en gårdsbil kan bli

Ny eier: "Raber Rashid" Oslo
Tviler på at den blir eksportert... tipper den havner på tomta til en bruktbilselger på Teisen/Alnabru.
Ja, tenkte litt det samme selv. Kjørte ofte forbi ett slik sted deromkring når jeg kjørte snø innafor i vinter 

http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xCha ... mId1346930
Han her som kjøpte den. Ligger masse Toyota ønskes kjøpt på autodb fra samme fyr.
Han her som kjøpte den. Ligger masse Toyota ønskes kjøpt på autodb fra samme fyr.
- knut eivind
- Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
- Lokasjon: Gjøvik
slapp av, jeg har et yrke der jeg farter rundt på bygdenorge og er innom hver eneste avkrok og gårdsplass og jeg kan skrive under på at 1.gen. hilux er noe det finnes utrolige mengder av. men ofte er de så verdifulle i eierens øyne at det er totalt umulig og få handlet
knut eivind skogen tlf. 95287o82
Takk for beroligende ord 

Mjo.. det står vel noen her og der..men utrolig mengder tror jeg ikke det kan kalles..knut e skrev:slapp av, jeg har et yrke der jeg farter rundt på bygdenorge og er innom hver eneste avkrok og gårdsplass og jeg kan skrive under på at 1.gen. hilux er noe det finnes utrolige mengder av. men ofte er de så verdifulle i eierens øyne at det er totalt umulig og få handlet

- knut eivind
- Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
- Lokasjon: Gjøvik
det er nok ikke flere jeg vet om enn at jeg kan holde tellinga på de forsåvidt, og det er altid 46. 36 har jeg kun sett en av og den står hos deg Martin. vet om en i bygda her og som jeg skal prøve og få kloa i.
knut eivind skogen tlf. 95287o82