Side 1 av 4
Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 1:04 am
av BrageGundersen
Hei og hallo godtfolk!
På tide med garasje her for min del. Dukka nett opp ein 60 etter leiting i lang tid.
Kan byrje litt med meg sjølv fyrst. Er ein 20 år gamal kar frå Ulefoss i Telemark. Har no eit friår med jobbing mellom fyrstegongstenesten og meire industrimekanisk skule. Har tidlegare hatt to Hiluxar, sjølvsagt lettere modifiserte. Har den eine enno samt at det dukka opp ein mk3 til her for litt sidan som skal SAS'as og byggast opp over ein to-års periode. Forrutan det driver eg au med ein SJ413 som skal stå klar til start i biltrailsesongen 2013 i klassa
modified. Dei andre stend det meire om på H4K (og i signatur) om det skulle vera av interesse.
Reiste opp til Trodheimsområdet førre veke for å hente ein av noregs gjevaste 60-bygg. Mange her kjenner til bilen frå før samt some har tidlegare eigd han.
Litt kort info.
Org dim. 44x18,5x15 med 38x15,5x15 som alternativ.
Akselavstand flytta 30 cm
ARB framme og bak
Hydro assist
1HZ konvertert
Har eigd to Hiluxar tidlegare, men ein femsetar og litt betre køyrekomfort var sakna. Det er sjølvsagt ikkje ein "ned for å kjøpe mjølk"-bil, men blir brukt til lengre turar, treff og on/off road. Planen er å rigge han opp som ein ekspedisjonsbil med hovudvekt til bruk på vintarstid.
Utvendig er det ikkje mykje å gjera anna enn eit-to dusin rustroser. Innvendig er det derimot litt meire. Rens av bakseter, bytte av framseter, nytt teppe samt litt stæsj og lagringsløysningar.
Då eg overtok bilen verka ikkje differensialen framme so turen over Røros vart langtekkeleg.
Nytt pinionglager må bestillast i tillegg til truleg ny giring og mykje anna smått. For å nemne pakningar til styresnekke, knokkelhus, tankmålar, dieselrøyr og -slangar ++ samt ein litt større service.
Logg:
20121227 - Bytta pakningar, styresnekke
20121227 - Bytta simmeringar, knokkelhus
20121230 - Nye glødepluggar
20130108 - Montert varmeelement i viskarane
20130119 - Montert nyoverhala differensial
20131011 - Overhaling av framaksel
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 10:54 am
av pilten
så kult at den har kommet inn her

grattis.
så planen din nå må jo være og få tak i en sponsor og så kjøre til sydpolen på mindre en 39 timer, å vips er du i Guinness rekorder.

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 11:07 am
av spydebergskrens
Bilder Brage! Bilder

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 12:40 pm
av berglid
Tøft tøft!
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 5:11 pm
av BrageGundersen
Nei dra! Er du HER au Trond

Billete kjem.
Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...
Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 5:50 pm
av berglid
last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 6:01 pm
av spydebergskrens
bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond

Billete kjem.
Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...
Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt

men du har ikke tenkt å forlate h4k eller

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 8:04 pm
av knut eivind
supert at bilen er inne på forumet igjen, det er et brutalt og verdifullt vognkort som følger den bilen, her er forøvrig en link til bilens garasje fra da Ernst eide den:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37 ... ilit=ernst
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 03, 2012 8:17 pm
av OJM
Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: søn nov 04, 2012 4:35 pm
av BrageGundersen
berglid skrev:last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
Planen er Vikingtreffet. AT-treffet kjenner eg ikkje til, men det kan vel ikkje vera anna enn morosamt det heller
spydebergskrens skrev:bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond

Billete kjem.
Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...
Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt

men du har ikke tenkt å forlate h4k eller

Sant, du sa jo det. Eg kan vel ikkje skulde på alderen (som andre kan ...), men eg sliter med korttidsminnet... også sliter eg med korttidsminnet

Nei du veit Trond, eg har ikkje SAS'a ein lux enno so det fær følgje meg som ein bucket-list. (
Kjem inn ein 110 snart)
ojm skrev:Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø

Han skal få smake snø, men takinga fær me halde oss unna

Tubo er på to-do lista, har du tips om kva for ein? Er rimeleg nøgd med motoren, men den fjusker meire og meire so må bytte litt i den gata. Røyr, slangar etc. som nemnd tidlegare.
Takk for lenkja Knut Eivind

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: søn nov 04, 2012 6:17 pm
av knut eivind
bragegundersen skrev:berglid skrev:last opp bilder da! Har du tenkt deg på Vikingtreffet og AT treffet?
Planen er Vikingtreffet. AT-treffet kjenner eg ikkje til, men det kan vel ikkje vera anna enn morosamt det heller
spydebergskrens skrev:bragegundersen skrev:Nei dra! Er du HER au Trond

Billete kjem.
Hehe Pilten, det er ikkje nett planen nei. Blir some treff, men ikkje regn med å sjå meg på JAC ...
Slik det er no trenger som nemnd interiør ein oppfreshning og motoren litt lengre bein i motbakkane.
Trudde du hadde skjønt detta nå Brage, som jeg sa til deg på telefon forrige kvelden, jeg er overalt

men du har ikke tenkt å forlate h4k eller

Sant, du sa jo det. Eg kan vel ikkje skulde på alderen (som andre kan ...), men eg sliter med korttidsminnet... også sliter eg med korttidsminnet

Nei du veit Trond, eg har ikkje SAS'a ein lux enno so det fær følgje meg som ein bucket-list. (
Kjem inn ein 110 snart)
ojm skrev:Gratulere med 44 bil,denne kjøpte eg av Ørn Thomsen da han kom til Norge og startet AT Norge,eg dro over Island med denne på sommern,bilen er satt på større breddere, en eg hadde på den etter karoseri bytte,eg solgte bilen til Ernst,som er en kompis,sett turbo på den,flott motor 4,2
og ikke minst bilen fortjenner snø... mye snø

Han skal få smake snø, men takinga fær me halde oss unna

Tubo er på to-do lista, har du tips om kva for ein? Er rimeleg nøgd med motoren, men den fjusker meire og meire so må bytte litt i den gata. Røyr, slangar etc. som nemnd tidlegare.
Takk for lenkja Knut Eivind

ingen problem det, har god kontroll på 60 og 80 garasjene har inne
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: tir nov 06, 2012 2:12 am
av BrageGundersen
Bilete til folket

Ein tur innom mannskapsbrakka på Espa på veg heim
Etter ein grundig vask og fjærning av dekalar

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: fre nov 16, 2012 10:24 pm
av BrageGundersen
Overhaling av framdiff på trappene. Kom støvring, pinionglager, kronhjul og piniong, simmeringar og litt shims. Viser seg at ettersom akselen har blitt rotert for å betre vinkelen på krysset gjer det at lageret fær for lite smøring og deretter havarerer.
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: fre nov 16, 2012 10:52 pm
av håvard
Artig at du fikk tak i denne! Dette har du helt sikkert tenkt på, men overfylling av diffen er vel kanskje et triks. Borre nytt påfyllingshull og sveise på en ny stuss til påfylling. Vet ikke om simmeringene ved knokkelhuset klarer å holde tilbake olja, men litt svetting i forhold til pinionhavari er vel ikke noe å tenke på

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 17, 2012 1:09 am
av BrageGundersen
Stemmer det. Det vart allereie tenkt på på Island. Då diffen vart rotert sakk holet til påfyllinga og gjorde at nivået låg lågere enn std. Den nye påfyllinga er lagt høgere opp, men ikkje høgt nok. Det største kompromiset er heller at varm olje utvider seg, so om han ikkje gjeng opp snorkelen på diffen so er det i allefall ikkje langt unna - særs ved sidehelning. Løysninga er å rotere piniongen lenger ned og anten montere dobbeltkryss nederst eller leggja til ei lågere krypekasse a la Marlin Crawler. Må forske litt meire, men blir truleg ein kombo. Strekket på bakre mellomaksel er ganske langt so er ikkje problem å kutte den 30 cm som ein dual transfer byggjer.
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 17, 2012 8:29 am
av offroadguru Solli
Diffen kommer til å holde lenge, det er jo ikke så mye du kjører med drift fremme.
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør nov 17, 2012 12:00 pm
av 4Springar
Lekker sak, artig å se den her inne!
Eg overfylle alltid, svetter lite framme etter eg satt i marlin sine simmeringer i hylsa.
Mulig de har litt å si at det er nye stikkakslinger med fin flate mot simmeringen.
Står bare skikkelig skrått når eg fylle.
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: tir nov 20, 2012 2:45 am
av BrageGundersen
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør des 01, 2012 2:53 am
av BrageGundersen
Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60
Postet: lør des 01, 2012 7:08 am
av sunde
Gratulere med rå bil