Gode priser og service hos Toyota Sørvest, Sandnes

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
mrsilver
Ble med: man okt 25, 2010 4:51 pm
Lokasjon: Sola kommune

Gode priser og service hos Toyota Sørvest, Sandnes

Innlegg av mrsilver »

Jeg synes det er viktig å komme med positive erfaringer man har med forhandlere etc.
Og jeg har lagt merke til de siste par årene at Toyota fint klarer å konkurrere på pris når det gjelder originaldeler kontra feks Mekonomen. De er rimeligere på feks vinduspussere, olje pluss filter og hjullager foran til LC 120 som jeg har. Toyota Sørvest på Sandnes som jeg bruker har alltid hatt god service når jeg har vært i kontakt med dem.
Jeg har nå bestilt en abs føler hos dem da en røk ved hjullagerskift. Jeg hadde først funnet en brukt på nett, søndag kveld og bestilt denne. Var ikke sikker på når den ankom, så jeg ringte Toyota og sjekket om de hadde en på lager. De hadde ikke inne men kunne få til dagen etter. De oppgav en pris langt under det jeg hadde antatt, og det ville svare seg å kjøpe ny. Jeg avbestilte den brukte og ringte opp igjen til Toyota og bestilte hos dem. Spurte igjen om oppgitt pris stemte og det gjorde den. Men da jeg skulle hente føleren ble det klart hvorfor prisen var som den var. Grunnet utydelig deletegning hadde to forskjellige ansatte sett feil og begge hadde gitt pris på ledningen til abs føleren. Så rett del ble bestilt og etter jeg hadde forklart situasjonen med avbestilling av brukt del og pris på den, sa de at jeg fikk føleren til oppgitt pris. De stod ved det de hadde sagt. Og det er en stor differanse i pris. Dette er flott og god servise som jeg synes jeg må dele. Jeg kommer fortsatt til å foretrekke originaldeler kjøpt hos dem fremfor deler fra vanlige butikker uten merke-kompetanse.
Citroen DS. If I have to explain, you would't understand.
Svar

Tilbake til «Generelt»