hdj 81

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
frank
Ble med: lør des 17, 2005 4:36 pm
Lokasjon: Østfold

hdj 81

Innlegg av frank »

Skal kjøpe lc 80 og lurte på om noen på dette forumet hadde noe kjennskap til en 80 som står hos noen som heter Haugsbil i oslo?
Den har vært høyrerattet og prisen går opp og ned som en jojo! Prisen nå er 248000,-
frank

Innlegg av frank »

Da var det jo bare og hoppe over den!
Brukeravatar
beaas
Ble med: ons mai 12, 2004 10:16 am
Lokasjon: Hamar

Innlegg av beaas »

Jeg snakket noe med han som hadde denne bilen før. Tror ihvertfall det er samme bilen, ikke mange 80'er i Norge hvor knappen til automatgirkassen er på feil side ihvertfall. Uansett så mente han bilen var bra, veldig bra egentlig. Men det var endel ting ifm ommbyggingen som ikke var bra. Alt fra varmeapparat til lys og speil. Dette vet jeg han jobbet med å forbedre, var bla en tur til Team Bertelsen for å få tak i deler fra et vrak! Hvor langt han kom før han ga seg vet jeg ikke.

Denne bilen kjøpte han av National Car gjengen og han hadde en mer sliten 80 i innbytte. Da han oppdaget at frontlyktene lyste opp feil grøftekant så ordnet National det med å bytte overlyktene fra innbytte bilen... Hvilke lykter den bilen ble solgt med har jeg igrunn ingen aning om... Speilene hadde feil farge og dermed vanskeligere å bytte over i en fei!

Sender du meg en PM kan du få nr til forrige eier!

Bjørn Erik
frank

Innlegg av frank »

Takk for det, men jeg tror jeg satser på noe mere seriøse greier.
Svar

Tilbake til «Generelt»