Selv om jeg har kjøpt meg en Waeco kjøleboks, så har jeg fortsatt et søk inne på kompressorkjølebokser på finn.no.
I natt har det dukket opp en annonse fra Bilextra:
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.htm ... type=agent
Dette er mest sannsynlig en Dometic/Waeco CF 35 kjøleboks (forrige modell) som de har fått inn noen av og "gir bort" til 650kr...
Et kjapt søk sier meg at den fortsatt kan kjøpes for over 6k på en overpriset nettbutikk....
http://www.watski.no/Waeco-Coolfreeze-Cf-35--11e0F
Mer sannsynlig så er den verdt ca 3k, men det er fortsatt "løp og kjøp" HVIS det er en Waeco/Dometic. Hadde de sendt i posten hadde jeg sikkert kjøpt meg en til, bare fordi det er billig....
Godt tilbud på kjøleboks i Osloregionen
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: Godt tilbud på kjøleboks i Osloregionen
Da har jeg vært å sjekket ut kjøleren. Skuffelse da det er ett helt annet produkt de har. Tenkte denne skulle i en 24 volts 60, men den de hadde fungerte ikke med 24 volt og bilde som var i anonsen lignet ikke i det hele tatt.......
1986 lj70 solgt
1983 bj42 solgt
1982-88 60-61 solgt
1986 hj60
2003 120
1983 bj42 solgt
1982-88 60-61 solgt
1986 hj60
2003 120
Da er det ganske greitt: gå til forbrukerrådet og klage. Og for all del ta en kopi av annonsen umidelbart for å ha som dokumentasjon på "svindelen".
Og som alltid: som regel er det for godt til å være sant slike tilbud. Og når de villeder slik så er det bare å kreve den boksen de linker til på bildet. Og ifølge målene er det 35 liters boksen det er spesifikasjoner på. Det gjelder også bildet, samt øvrig beskrivesle.
Jeg kjøpte 40-liters vrianten nå i vinter. Den er fantastisk, og på slike ting er det kun kompressor som gjelder. Alt annet er et gedigent strømsluk.
EDIT: Sjekket bildet og lenken nå. Det er komemt opp et helt annet produkt. Men stå på og krev!
Og som alltid: som regel er det for godt til å være sant slike tilbud. Og når de villeder slik så er det bare å kreve den boksen de linker til på bildet. Og ifølge målene er det 35 liters boksen det er spesifikasjoner på. Det gjelder også bildet, samt øvrig beskrivesle.
Jeg kjøpte 40-liters vrianten nå i vinter. Den er fantastisk, og på slike ting er det kun kompressor som gjelder. Alt annet er et gedigent strømsluk.
EDIT: Sjekket bildet og lenken nå. Det er komemt opp et helt annet produkt. Men stå på og krev!
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
---------------------------------------------
Dumt jeg ikke tok en screenshot, for de har forandret helt på annonsen nå ser jeg. Mitt Finn-søk er på kompressor-kjøleboks.
Skal ikke forundre meg om de hadde et lite parti, og at alle ble kjøpt av ansatte ett minutt over åpningstid. Får se om det dukker opp noen til salgs på Finn.no med en litt annen pris om ikke så lenge...
Skal ikke forundre meg om de hadde et lite parti, og at alle ble kjøpt av ansatte ett minutt over åpningstid. Får se om det dukker opp noen til salgs på Finn.no med en litt annen pris om ikke så lenge...