Side 1 av 1
Chip til 1KZ-TE
Postet: man apr 20, 2009 12:38 pm
av Andreas.
Er det noen som har erfaring med chip til lc 90?
Vurderer KCR chip etter jeg har montert intercooler. Hvordan blir forbruket etter chip?
Postet: ons jul 08, 2009 10:10 am
av Andreas.
Har nå kjøpt KCR chip, men ikke fått montert den ennå. Et tips er å kjøpe fra sverige. Fant brukt KCR til 1500SEK
Postet: søn jul 19, 2009 11:22 am
av Dag Einar
Ja der kan du se.
Du vil nok få ca 150hk etter at du har montert dette.
Noe som forøverig er meget enkelt, om du lurer på hvordan ring meg, IKKE send sms.
Du kan merke at bilen blir litt tungpustet har jeg blitt fortalt, hvorfor vet jeg ikke, tror det har noe med luftfilteret å gjøre.
Tror ikke du vil få en bil som blir veldig mye rimeligere å kjøre med, men du vil få en bil som reagerer noe raskere vil jeg tro....
Spør meg eller Dracan, han har kjørt bilen min, men jeg har D4-d da vel og merke og 204 i stedet for 150

Postet: ons jul 22, 2009 11:53 am
av Hallgeir
Jeg har kjørt med KCR boks et år nå. Er godt fornøyd. Min boks har 8 trinn, og jeg kjører på trinn 4. Skal skru ned til trinn 3 nå, for doningen ryker på full pupp. Forskjellen i drag mellom skikkelig røk og ingen røk er ikke merkbar, så jeg skrur ned. På min 96' VX merker jeg ikke så mye forskjell i bunndraget, men derimot når greia tidligere ga seg på 2800, trekker den nå best fra 2800 og opp til 3500. DET utgjør faktisk mye. I forbruk har jeg ikke merket noe som helst. Kanskje litt opp, men det er det verdt. Ladeluftkjøler og større eksos hadde vært saker. Tipper en kunne ha skrudd opp til trinn 6-7 med noe sånt...
Jeg betalte SEK 6500,- i fjor.
Noen gratis hester.
Postet: ons jul 22, 2009 9:57 pm
av masterpetter
Hvis du vil ha noen gratis HK kan du gi motoren mer diesel ved å skru på røykskruen som sitter på dieselpumpa som illustrert under. Jeg har gjort det selv, men skrudde 1 omdreining med klokka, og ikke bare 3/8 som det står. Det hjalp faktisk en del, bedre sug, det drar faktisk litt, morsomt, og gratis HK for en gangs skyld
Det ryker litt mer da...