Da kan det virke som om det blir bruk for vinter-dekkene...

De er jo nye, så hvorfor ikke bruke dem??
Dagens oppdatering. Fikk alle greiene fra Håvard på Toyota idag...
Kommer tilbake med oppdatert liste, men kan røpe at det ble bra med LC emblemer foran, og den nye låskasse bak (grå i fargen) ser dritfet ut. (og funker) Dessuten får jeg bagen fra TLC-fan imorgen, til alt det nye verktøyet..... kult. Og en Toyota varseltrekant (hadde ingen). Passer nok i bagen den og.
Dessuten benyttet jeg anledningen hos Håvard (Toyota Skøyen), til å bestille alle de andre delene som jeg har funnet ut at jeg trenger. Feks jålete greier som nye baklykter (hadde uorginale), ny antenne, arbeidslampe som passer til uttaket i hanskerommet, nye lamper til skiltet bak, en varmeslangekobler til varmesystemet, pedalgummi, etc etc.... Håvard hadde utrolig nok alt jeg bad om idag til bestilling (førte til en fet regning):oops:
Men det er jo greit å oppgradere litt så lenge ting mangler, eller er defekt. (selv om bilen går fint uten).
Men::

Hentet laderen på båten idag, og batteriene på bilen er ganske flate. Bra koblinger, men meget dårlig spenning. Jeg mistenker et batteri for å være dårlig, en det er vel smart å bytte begge 2???? selv om det ene er ganske nytt??
Litt bekymret over at dette plutselig ble så dårlig idag, men har jo ikke tukla med det elektriske i helga???
Hva tror dere?? Det var jo kaldt idag?
Og hvor bør jeg kjøpe???