2-din
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: 2-din
det er 2 din hull i konsollen din, men det står et blende deksel der som må skrues ut først. Hele midtre del av dashen din må av. Den er festa i 6 klips og er "lett" å dra av.idar skrev:Noen som har eller vet av midtkonsoll med 2-din åpning til min lc 90 2002 mod
Alt for mye drit på alt for liten plass...
det er 2 din hull bak, men du har en hylle istedet for blendedeksel...idar skrev:er en importbil og er ikke orginalt hull der,men et lite rom der. har ikke lyst å skjære ut 2-din.
Redd kanten blir å vises eller ligger spilleren "utenpå" ?
Må nok kutte litt, eller få tak i ny ramme.
Spilleren ligger inni, dvs kanten vises
Alt for mye drit på alt for liten plass...
Dette spm går igjenn om igjenn, og svaret er det samme. Dere som svarer må vite at det finnes forskjellige fronter her. Det er ikke bare ta ut et blendedeksjel i mange tilfeller. Hele fronten må byttes til en med 2-DIN hull.

Det dere kaller for oppbevaringsrom/blendedeksjel er i mange tilfeller støpt fast i hele konsollen. Det er IKKE mulig å skru ut denne.

Det dere kaller for oppbevaringsrom/blendedeksjel er i mange tilfeller støpt fast i hele konsollen. Det er IKKE mulig å skru ut denne.
2000 Landcruiser 90
Se der ja, blir bra
Jeg legger merke til at nødvendig verktøy er: en smørkniv, en skrutrekker og rifle

mtic skrev:Dette spm går igjenn om igjenn, og svaret er det samme. Dere som svarer må vite at det finnes forskjellige fronter her. Det er ikke bare ta ut et blendedeksjel i mange tilfeller. Hele fronten må byttes til en med 2-DIN hull.
Det jeg sliter med nå er en enkel ting som og ta ut sigarett-tenerene. Blir spenende og se om det nye panelet passer. Det er 5mm kortere en det gammle, og ikke helt 100% samme farge.
Men har samme nummer.
Men har samme nummer.
2000 Landcruiser 90