2-din

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
idar
Ble med: tir aug 10, 2010 10:21 am
Lokasjon: Sørreisa

2-din

Innlegg av idar »

Noen som har eller vet av midtkonsoll med 2-din åpning til min lc 90 2002 mod
kjetilh
Ble med: man nov 16, 2009 5:30 pm

Re: 2-din

Innlegg av kjetilh »

idar skrev:Noen som har eller vet av midtkonsoll med 2-din åpning til min lc 90 2002 mod
det er 2 din hull i konsollen din, men det står et blende deksel der som må skrues ut først. Hele midtre del av dashen din må av. Den er festa i 6 klips og er "lett" å dra av.
Alt for mye drit på alt for liten plass...
idar
Ble med: tir aug 10, 2010 10:21 am
Lokasjon: Sørreisa

Innlegg av idar »

er en importbil og er ikke orginalt hull der,men et lite rom der. har ikke lyst å skjære ut 2-din.
Redd kanten blir å vises eller ligger spilleren "utenpå" ?
kjetilh
Ble med: man nov 16, 2009 5:30 pm

Innlegg av kjetilh »

idar skrev:er en importbil og er ikke orginalt hull der,men et lite rom der. har ikke lyst å skjære ut 2-din.
Redd kanten blir å vises eller ligger spilleren "utenpå" ?
det er 2 din hull bak, men du har en hylle istedet for blendedeksel...
Må nok kutte litt, eller få tak i ny ramme.

Spilleren ligger inni, dvs kanten vises
Alt for mye drit på alt for liten plass...
Brukeravatar
Holm
Ble med: ons des 07, 2005 1:43 am
Lokasjon: Kulsåsdalen

Innlegg av Holm »

er mest vanlig at det følger med en ramme som tres utenpå, da vises ikke noe kant! Ble pent til meg!
Lc 90VX
Brukeravatar
mtic
Ble med: man feb 15, 2010 9:08 am
Lokasjon: Trøgstad

Innlegg av mtic »

Dette spm går igjenn om igjenn, og svaret er det samme. Dere som svarer må vite at det finnes forskjellige fronter her. Det er ikke bare ta ut et blendedeksjel i mange tilfeller. Hele fronten må byttes til en med 2-DIN hull.

Bilde

Det dere kaller for oppbevaringsrom/blendedeksjel er i mange tilfeller støpt fast i hele konsollen. Det er IKKE mulig å skru ut denne.
2000 Landcruiser 90
Brukeravatar
Vegard
Ble med: ons mai 12, 2004 11:09 am
Lokasjon: Nittedal

Innlegg av Vegard »

Se der ja, blir bra :) Jeg legger merke til at nødvendig verktøy er: en smørkniv, en skrutrekker og rifle :mrgreen:
mtic skrev:Dette spm går igjenn om igjenn, og svaret er det samme. Dere som svarer må vite at det finnes forskjellige fronter her. Det er ikke bare ta ut et blendedeksjel i mange tilfeller. Hele fronten må byttes til en med 2-DIN hull.

Det dere kaller for oppbevaringsrom/blendedeksjel er i mange tilfeller støpt fast i hele konsollen. Det er IKKE mulig å skru ut denne.
Brukeravatar
mtic
Ble med: man feb 15, 2010 9:08 am
Lokasjon: Trøgstad

Innlegg av mtic »

Det jeg sliter med nå er en enkel ting som og ta ut sigarett-tenerene. Blir spenende og se om det nye panelet passer. Det er 5mm kortere en det gammle, og ikke helt 100% samme farge.
Men har samme nummer.
2000 Landcruiser 90
Svar

Tilbake til «Chassis og elektrisk 9x»